Gast Geplaatst: 4 maart 2004 Geplaatst: 4 maart 2004 Als ik gbox1 manueel opstart heb ik de volgende boodschap : gbox 1.00pre11/ppc/api2 could not open: gbox_cfg Using rs232 port: /dev/tts/1 indirect 4 5 mode: any pid ERROR 0220 !!!!!!!!!! could not open: gbox_cfg ERROR 0220 !!!!!!!!!! Ik had al een probleem ontdekt met the gbox1 setup opties die niet blijve staan. Iedere keer weg als ik in gbox1 setup terug ga ! Ik heb dus een find -name gedaan om te vinden waar mijn gbox_cfg was en ik heb die gevonden in /var_init/keys/ what is deze /var_init en verschil met /var ? what doet mijn gbox_cfg daar ? Is dat normaal ? vindt gbox1 mijn gbox_cfg in /var_init/keys als hij automatish opstart ? Al vast bedankt Yup Didier
Romeo_ Geplaatst: 5 maart 2004 Geplaatst: 5 maart 2004 Na een flash erase komen die files naar /var/...... The Source is Out There....
Gast Geplaatst: 5 maart 2004 Geplaatst: 5 maart 2004 Zo, is het goeie practeik in /var_init/ dingen te plaatsen die je automatish will terug vinden naar elke Flash Erase (zoals /var/bin ...) ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen