Bigfoot Geplaatst: 5 maart 2004 Geplaatst: 5 maart 2004 Wat voor bitrate halen jullie bij het overzetten van bestanden naar de harddisk van de Dreambox? Ik kom op zo'n 400kbps en vroeg me af of dit niet sneller kan. Is de hdd in de dreambox de bottleneck? Netwerkverbinding zou gewoon 100mbits moeten zijn.
pillie Geplaatst: 5 maart 2004 Geplaatst: 5 maart 2004 Je moet tussen de 2 en 4mb halen normaal,maar met wat voor proggie zet jij de bestanden over? Probeer anders Smart ftp,WSFTP-pro,Cute ftp of wat anders. Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote
Bigfoot Geplaatst: 5 maart 2004 Auteur Geplaatst: 5 maart 2004 Ik gebruik ws_ftp pro. Misschien komt het omdat ik 2 lankaarten in de pc heb met crosscable verbindingen (1 naar Dreambox, 1 naar wifi AP)? Kan het zijn dat de kabel ergens klemt onderweg?
pillie Geplaatst: 5 maart 2004 Geplaatst: 5 maart 2004 Zet in je LAN eigenschappen de verbinding op 100mb full duplex en anders de LAN ingang direct van je mobo nemen,mischien dat het dan sneller gaat. Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote
Bigfoot Geplaatst: 5 maart 2004 Auteur Geplaatst: 5 maart 2004 Het rare is dat als ik een film van de DB naar de PC overzet het dan wel snel gaat, ca. 3000 kbps
JaNuZz Geplaatst: 5 maart 2004 Geplaatst: 5 maart 2004 Yups ligt aan je ftp proggie, probeer eens flash FXP. Ik had eerst total commander en mijn upload naar de dreambox was erg laag, terwijl van de DB naar pc wel goed ging. Nadat ik flash XFP geiinstalleerd had kon ik ineens 4x sneller uploaden naar de dreambox
Littlesat Geplaatst: 5 maart 2004 Geplaatst: 5 maart 2004 Vanaf de HD gaat het snel. Flashmemory is volgens mij nu eenmaal trager. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Bigfoot Geplaatst: 16 maart 2004 Auteur Geplaatst: 16 maart 2004 Ik gebruik nu ook flash FXP om te uploaden naar de hdd van de Dreambox en het gaat idd een stuk sneller, 2Mbps ipv 300 kbps.....
Bigfoot Geplaatst: 18 maart 2004 Auteur Geplaatst: 18 maart 2004 Alleen jammer dat je geen bestanden groter dan 2Gb op de DB kan zetten, dan stopt de FTP sessie ermee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen