Gast Geplaatst: 5 maart 2004 Geplaatst: 5 maart 2004 Er is iets dat ik nog niet echt begrijp als newbie Waarom verschijnt er nog dream media 1.07 op het display bij het opstarten, nadat ik er de ronald image in geflasht heb? En waarom zie ik (praktisch) geen verschil in uiterlijk tussen de dream media image & de ronald image? En hoe zit dat met die "enigma"? bedankt op voorhand voor enige uitleg
RobbieT Geplaatst: 5 maart 2004 Geplaatst: 5 maart 2004 De images zijn gebaseerd op de originele kernel en op de originele enigma, de image makers voegen de emu's en andere extra's toe. Vandaar dat de melding dream media 1.07 nog gewoon verschijnt en het uiterlijk op het origineel lijkt. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
Gast Geplaatst: 6 maart 2004 Geplaatst: 6 maart 2004 Dat verduidelijkt veel! Dus er is geen enkele image die er anders uitziet dan de origineel? Tenzij ik skins gebruik natuurlijk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen