droompje Geplaatst: 6 maart 2004 Geplaatst: 6 maart 2004 Na het opnemen van een nieuwe film is op een verkeerde manier de recording.epl overgeschreven, hierdoor heb ik via dreamvcr in het filmoverzicht nog maar één film staan. Wie heeft raad? Gr, Droompje (2 maal EVO Enfinity Xcombo +, Echostar1.20 draaibaar met jaguer positioner, triax 0,64 met quad lnb, Viasat 78cm met 3 keer quad lnb)
Gast Geplaatst: 7 maart 2004 Geplaatst: 7 maart 2004 Ik dacht dat er op de Dreambox.sjerom site een progje stond waarmee je dit bestand kon herstellen.
Gast Geplaatst: 7 maart 2004 Geplaatst: 7 maart 2004 Eventueel op de lege of onvolledige lijst gaan staan en met de rechter muisknop onbekende opname toevoegen. Dan komt alles weer terug. Rik
droompje Geplaatst: 7 maart 2004 Auteur Geplaatst: 7 maart 2004 Dit heb ik inmiddels gedaan, in het overzicht staat nu wel onbekende zender, de gegevens is hij dus kwijt. Eén bestand krijg ik niet toegevoegd, speelt overigens wel via het filemenu. Gr, Droompje (2 maal EVO Enfinity Xcombo +, Echostar1.20 draaibaar met jaguer positioner, triax 0,64 met quad lnb, Viasat 78cm met 3 keer quad lnb)
Gast Geplaatst: 7 maart 2004 Geplaatst: 7 maart 2004 Wat voor bestand wordt er niet toegevoegd? Kun je me de exacte naam eens geven? Alleen de *.ts files zullen door DreamVCR worden toegevoegd. Peter
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen