kartami Geplaatst: 7 maart 2004 Geplaatst: 7 maart 2004 ik heb 2 problemen; met een original abbo C+ moet ik telkens mn db resetten om te kunnen blijven sharen. Na een 30 min hebben de andere geen beeld meer. Werkt met de oudere versie van Ronald. en het tweede probleem is welke emu kan ik gebruiken zodat ik alle kanalen kan zien zonder telkens mn emu aan te passen. Klopt het dat het met een GBOX1-CS wel werkt. ik hoor het graag LED tv 60 inch Dreambox 8000 en 4 x Dreambox 800
Gast Geplaatst: 7 maart 2004 Geplaatst: 7 maart 2004 Probeer de laatste image van Ronaldd eens, en zet op je server de DHCP uit. Dit heeft bij mij het probleem opgelost. en met gbox1_cs zou je de meeste kanalen open moeten krijgen, maar gbox1 is hier nogal onstabiel en de DB loopt vaak vast op bepaalde kanalen.
kartami Geplaatst: 7 maart 2004 Auteur Geplaatst: 7 maart 2004 hoi, ja ik heb de DHCP server uit staan dus dat is het probleem niet. Ik blijf trouwens wel verbinding met de router houden dat is juist zo gek want ik kan wel updaten via de blauwe knop. Het enige is dat de andere geen beeld meer hebben alleen weer na een reset. ik hoop dat iemand mij kan helpen LED tv 60 inch Dreambox 8000 en 4 x Dreambox 800
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen