Gast Geplaatst: 7 maart 2004 Geplaatst: 7 maart 2004 Hallo, ik heb hier een bovenlader van AEG (Lavamat oko 4750) deze heeft het goed gedaan tot afgelopen vrijdag... hij wast helemaal netjes het programma af alleen hij stopt bij wasverzachter en ook het centrifugeren slaat hij over... iemand een oplossing?? zou het kunnen dat de programma klok kapot is of iets dergelijks? p.s. pompen doet hij goed en soms na veel gezeik en draaien aan de knop doet het centrifugeren het af en toe... nou ik ben benieuwd al iemand mij kan helpen... alvast bedankt gr. Dani
Moderator Matchless Geplaatst: 7 maart 2004 Moderator Geplaatst: 7 maart 2004 Citaat: p.s. pompen doet hij goed en soms na veel gezeik en draaien aan de knop doet het centrifugeren het af en toe... . Dat is dus duidelijk de klok die kapot is.Waarschijnlijk ingebrande schakel kontakten.Als je eraan komt zou je de kontakten schoon kunnen maken maar dat is vaak van tijdelijke aard omdat je de speciale coating van de kontakten afschuurt.Is wel de goedkoopste oplossing. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Gast Geplaatst: 7 maart 2004 Geplaatst: 7 maart 2004 hallo, dat dacht ik al inderdaad... weet iemand van jullie wat voor klok erin moet? waar en hoeveel zoiets zal gaan kosten? alvast bedankt.. ik ga hem zo open maken en even schoonmaken... kijken of dat helpt bedankt alvast weer gr. Dani
Gast Geplaatst: 7 maart 2004 Geplaatst: 7 maart 2004 meestal zijn de koolborstels versleten of de drukwachter luchtslang onderkant trommel zit verstopt met zeepresten.
Gast Geplaatst: 7 maart 2004 Geplaatst: 7 maart 2004 hoi.. bedankt voor de reactie... maar waar zitten die koolborstels? en hoe zou ik die slang het beste kunnen onstopppen? alvast bedankt gr. Dani
bromtol Geplaatst: 7 maart 2004 Geplaatst: 7 maart 2004 had ik laatst ook bij een m**l* bovenlader. centrifugeerde niet meer. wat was de oorzaak? onderste drukwachter was defekt. als je op het slangetje blies schakelde hij wel op een multimeter, maar toch.... omdat de drukwachter toch kapot was dacht de machine dat er nog teveel water in de kuip zat en centrifugeerde hij niet. logisch eigenlijk. drukwachter vervangen en nu heb ik nog steeds de schoonste kleren van de straat. ik wist trouwens niet dat zo'n ding drukwachter heet. wel een mooi woord. bromtol mij zie je hier niet meer posten, hoewel ik me soms erg in moet houden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen