TVguy Geplaatst: 7 maart 2004 Geplaatst: 7 maart 2004 Hallo Sinds ik de recentste image van ronaldd220204 in de box heb kan die het bij opname, van vooral radio, niet meer trekken. Hiermee bedoel ik dat de ontvanger op één of andere manier te veel om handen heeft, zo dat de uitvoering van diverse commandos zeer lang op zich laat wachten. Dit gaat zo ver dat bij een timeropname de box zo druk bezig is, dat deze de opname soms niet kan aanvangen. Vooral bij opname van BBC op ASTRA 2 is het rampzalig. Ik heb dit al geprobeerd met de settings in flash, op USB of op de HD. Het resultaat blijft hetzelfde. Het gaat blijkbaar om een "resources"-probleem in de software en/of processor. De ontvanger loopt niet vast of schakelt zichzelf niet uit. Als de box verder niets opneemt gaat alles prima. Alles wat open kan, is open: gbox1 er in etc... Het gaat om box met amber display. Zijn er gebruikers met hetzelfde probleem? Wat zijn de mogelijke oorzaken/oplossingen? Tvguy ontvangers: Dreambox 7000 - Dreambox 8000 (openPLi) schotels: 1m draaibaar - Visiosat G4+1:(19E/13E/1E/5E/5W) - 54cm:(10E) - 60cm:(23E/28E)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen