guykers Geplaatst: 7 maart 2004 Geplaatst: 7 maart 2004 Vanavond ben ik wat gaan lezen wat er in andere forums afspeeld en kwam toen deze thread tegen strong forum Card multiplexor t.b.v. tweede card slot #534683 - 29/02/2004 22:36 lees hier de hele thread hierin verklaard rebel87 hoe hij de tweede smartcard functioneel heeft gekregen. is dit ook mogelijk voor de dst 5816/33, of moeten er dan eerst FW aanpassingen plaats vinden. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Pionewbie Geplaatst: 7 maart 2004 Geplaatst: 7 maart 2004 Dit zou je idd ook in een Philips of Pioneer ontvanger kunnen doen. Je hebt geen firmware aanpassingen nodig. Wat je doet is de voedingsspanning voor de smartcard's schakelen. Dus voedingsspanning op cardlezer 1 of voedingsspanning op cardlezer 2. Deze laatste is van de originele bedrading losgemaakt en parallel geschakeld met cardlezer 1. Schakelen doe je met je sat/tv knop op je afstandsbediening. Maar waarom zou je dit in je Philips willen doen? Je hebt geen funkaart nodig dankzij EMU firmware. Geen funkaart betekent dat je originele cardlezer vrij is voor een seca2 kaart.
guykers Geplaatst: 21 december 2005 Auteur Geplaatst: 21 december 2005 onderwerp moet aangepast worden: smard card 2 in gebruik voor fun of andere kaart. Heb dit oud topic maar eens uit het stof gehaalt, waarom? Zoals in het nieuwsforum te lezen is, gaan de belgen (TV-Vlaanderen) straks ook uitzenden op de sateliet, hun signaal moet dan ook encryptet worden dmv een seca2 (V1+) kaart. Voor dus diegene welke € 12,95 per maand net te duur vinden, kan men dus ook een belgische kaart aanschaffen van € 8,95 per maand. Om dus het probleem van opstaan en kaartje verwisselen te voorkomen, kan men dus het tweede cardslot in gebruik nemen. Zal mij zelf pas na de jaarwisseling hiermee bezighouden, maar zal mijn bevindingen voor de philips reciever hier posten. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen