Gast Geplaatst: 15 mei 2002 Geplaatst: 15 mei 2002 Simpele vraag : we hebben een originele kaart en originele canal + decoder in ons zomerhuisje. Tegenwoordig met inbraken willen graag de kaart meenemen als we er niet zijn. Vraag is wordt de kaart dan automatisch geupdate als je hem weer in de decoder doet na bijv. 10 dagen of misschien wel na 3 maanden - is maar een voorbeeld. Graag hoor ik jullie advies en alavst bedankt
Gast Geplaatst: 15 mei 2002 Geplaatst: 15 mei 2002 thuis geen ontvanger anders daar kaartje insteken voor de update, of thuis een schotel zetten (indien mogelijk) en ontvanger en kaart mee naar huis nemen, zo wordt ontvanger zonder kaart ook niet gestolen, deze zijn ook veelgevraagd bij de dieven
Gast Geplaatst: 16 mei 2002 Geplaatst: 16 mei 2002 Maar stel in het ergste geval dat die kaart 3 maanden niet in decoder heeft gezeten doet ie het dan nog ondanks dat ie enige updates gemist heeft??
Gast Geplaatst: 16 mei 2002 Geplaatst: 16 mei 2002 Inderdaad gaat ie vaak vanzelf weer werken. Mijn klanten hebben meestal geen geduld maar ik adviseer ze dan om de receiver op sky radio te zetten en lekker naar de muziek te luisteren. Na verloop van tijd kijk je even op rtl4 en vaak doet hij het dan weer.
MTB Geplaatst: 16 mei 2002 Geplaatst: 16 mei 2002 Als de kaart over de controle datum heen is ontvangt ie geen update. Volgens mij is dit na 2 maanden het geval. Hangt een beetje af van het moment af wanneer je hem eruit trekt. In het update commando wordt de datum afgevraagd. Is de datum lager: geen update MTB
Gast Geplaatst: 18 mei 2002 Geplaatst: 18 mei 2002 Ijsbeer. Waarom niet gewoon een "cloon" gemaakt, hoef je ook niet meer met je kaartje te slepen. V8
Gast Geplaatst: 18 mei 2002 Geplaatst: 18 mei 2002 als hij het niet doet canal* service center bellen!! 10 minuten na het bellen doet hij het. de kaart is immers officieel!!
Aanbevolen berichten