Gast Geplaatst: 9 maart 2004 Geplaatst: 9 maart 2004 Ik heb net DVBLogger 2.1 gedownload en geinstaleerd op de laaste nieuwe image van Ronald emu_rel107_4_040307 en het werkt. Als ik op een kanaal gaat staan en start de Plug-in. Pop er een venster op met CA ID nummers en heb toen op ok gedrukt ,toen kwam er weer een venster en toen heb ik op start gedruk dan word er een emmlog.bin file naar je HDD geschreven. Maar nu wat moet je er mee?? En bij het installeren van de plug-in hou ik een file over "dvbsnoop" is 711 kb en er staat niets aangegeven wat je er mee moet doen. Hier de info wat er bij zat: DVBLogger 2.1 Extract files copy logger.so and logger.cfg into plugins directory /var/tuxbox/plugins In order to specify logfile custom parameters (logfile and nr. of emms) open logger.conf and set preferred values: lpath -> log path and filename (example /var/mnt/usb/emmlog.bin) nemm -> max number of emm logged (example 500) timeout -> timeout on msec for demux copy logger.conf into /var/etc NOTE: if logger.conf is not available or is not readble then plugin defaults to /hdd/emmlog.bin and a number of 50 emms and 60 sec timeout DVBSNOOP Interface : You must have DvbSnoop V 1.1.21 in dreamBox path avaiable in this file. enjoy Ash & Dr.Evil -------------------------------- sample logger.conf (included) lpath=/hdd/emmlogfile.bin nemm=50000 timeout=60000 Nou graag wat info van mensen die dit meschien ook hebben geprobeerd. En deze DVBLogger 2.1 Plug-In zit ook in de Sandbox Calcium. TSR
Gast Geplaatst: 9 maart 2004 Geplaatst: 9 maart 2004 Nou zo te zien alleen maar kijkers en niemand die hier wat info over heb. Jammer TSR
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen