Gast Geplaatst: 9 maart 2004 Geplaatst: 9 maart 2004 Hoi Volwaardige lids, Sat4All fans, Moderators, Gurus, Kun je de nieuwe lids helpen om de historis puzzle van key files samen terug te zetten. We zien vandaag meestal keys in : - /var/keys/xxx, dit is denk ik de "gbox", "gbox_cs" key store. Maar zijn er nog andere EMUs die deze maps gebruiken ? - SoftCam.key, waar kwam deze file van ? Zo iets al "mgcam" (als ik in keyconvert.sh kijk) ? Maar welke EMUs gebruiken dit file direct vandaag (gbox in "SoftCam" mode ?) ? En wat voor de keys die in de volgende stores zitten : - AutoRoll.Key ???? - Autoupdate.Key :die komt met "scam". Maar gebruikt "scam" die file of gebruikt "scam" SoftCam.Key of /var/keys/xxx ? Met welke EMUs zijn deze files gelinkt ? En waarom staat Autoupdate.Key in /var/bin en de andere in /var/keys ? Al vast bedankt voor deze historis reis in the key files wereld, dda
Gast Geplaatst: 9 maart 2004 Geplaatst: 9 maart 2004 Autoroll.key wordt gebruikt voor gbox in combinatie met de nagra roms. Auotupdate.Key staat in de var/bin map daar de scam naar deze map kijkt ivm seca2. De softcam.key wordt inderdaad gebruikt door mgcam, maar ook door camd3 newcamd en ucas. Ucas kijkt ook naar de autoupdate.key Radegast kijkt naar de keys die in de var/scce staan. Verder weet ik het ook niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen