Gast Geplaatst: 9 maart 2004 Geplaatst: 9 maart 2004 de romu.cfg van je box met kaart kan gelijk zijn aan de box zonder kaart. Je laat nu server_1 = 192.168.2.***:1500 server_2 = 192.168.2.***:1500 zien, aangezien je maar 1 kaart hebt lijkt me dat niet goed. Die *** is ook niet goed daar hoort het ip van de DB met de kaart te staan. Als je dan geen beeld hebt kijk dan eens of de ene DB de andere DB wel kan pingen. Je hebt Start server wel aangevinkt? Peter
Gast Geplaatst: 9 maart 2004 Geplaatst: 9 maart 2004 Ik heb die service 2 nu weggehaald server_1 = 192.168.2.***:1500 (Die sterretjes zijn de eindcijfers van mijn Dreambox en ga ik hier niet posten) De card server staat aan Bij Services to run staat Start CS Server Aan Use DHCP Uit Start Crond Aan Start Samba Aan Maar ik maak helemaal geen gebruik van poort 1500 in mijn router. Ik gebruik voor het sharen een andere poort.
johnnybgood Geplaatst: 10 maart 2004 Geplaatst: 10 maart 2004 maakt niet of je die wel laat zien is namelijk een interne reeks daar heeft niemand iets aan 192.168.2.* is interne reeks 192.168.1.*ook 10.0.0.* ook dit ter info
Ronaldd Geplaatst: 10 maart 2004 Geplaatst: 10 maart 2004 Ik krijg het gevoel dat gewoon je netwerk instellingen niet goed zijn. Je hebt DHCP uit staan. Welke ip adres, netmask, gateway heb je ingesteld in enigma? Dit graag posten, zonder ***, van beide dreamboxen en ook de romu.cfg van beide dreamboxen. Als je nl. *** post dan kunnen we niet goed vergelijken en zoals Johnny ook al schreef dit zijn ip adressen die niet geldig zijn op internet. Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen