Gast Geplaatst: 10 maart 2004 Geplaatst: 10 maart 2004 Citaat: dat bericht heb ook gehad. en daarna liep hij goed. Bij mij loopt het voor geen meter dan, 1 zender geeft ff beeld en dan niks meer. alleen met de allereerste scam die uitkwam heb ik beeld op alle zenders maar wel met freezes.
sinto Geplaatst: 10 maart 2004 Geplaatst: 10 maart 2004 ik stuur je hem wel even opnieuw. hopen dat die het wel dan doet. mvrg.sinto sinto's rule.....fun for everyone...
Gast Geplaatst: 10 maart 2004 Geplaatst: 10 maart 2004 ugo = user/group/other. bij chmod geldt ; r=4 w=2 x=1 chmod 755 betekent dus niets anders voor de rechten dan; u = rwx (4+2+1) g = rx (4+1) o = rx (4+1) geef dus bij het zetten van de rechten wel een bestand mee
Gast Geplaatst: 10 maart 2004 Geplaatst: 10 maart 2004 Citaat: ugo = user/group/other. bij chmod geldt ; r=4 w=2 x=1 chmod 755 betekent dus niets anders voor de rechten dan; u = rwx (4+2+1) g = rx (4+1) o = rx (4+1) geef dus bij het zetten van de rechten wel een bestand mee Hier snap ik helemaal niks van wat je me wilt zeggen.
Gast Geplaatst: 10 maart 2004 Geplaatst: 10 maart 2004 Super Zwerver, Doe de laatste ronald erin, doe een keyupdate, download the scam_fix plugin (via blauwe knop, install software) download, installen (gaat vanzelf) ga op FOX staan ofzo (of een andere sky italie pakket) select als emu scam KLAAARRRRRR beeld
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen