Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste vrienden, ik heb XP prof over een andere XP prof gezet en mijn inlognaam niet hetzelfde ingetoets nu kan ik in documet en settings mijn oude naam niet meer wissen dat weigerd hij pertinent weet iemand raad?

alvast bedankt, Teofiles

Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar

Geplaatst:

Ik heb dit allemaal gedaan en ik sta nu ingesteld als administrater maar hij weigerd die map te wissen er komt dit te staan [controleer of de schijf vol is of tegen schrijven beveiligd of dat het bestand in gebruik is] in gebruik is het niet want het is een lege map

vriendelijke groeten, Teofiles

Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar

Geplaatst:
Citaat:
Beste vrienden, ik heb XP prof over een andere XP prof gezet en mijn inlognaam niet hetzelfde ingetoets nu kan ik in documet en settings mijn oude naam niet meer wissen dat weigerd hij pertinent weet iemand raad?

alvast bedankt, Teofiles

Dat is nou de kracht van XP. Nieuwe installatie betekent een andere versleuteling van je documentenmap, zodat je daar niet bij kunt. Met NTFSDos kun je wel bij de inhoud komen en kopieren naar een andere map.
Of anders alles opnieuw installeren na quickformat of een backup van de oude XP terug zetten.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen