teofiles Geplaatst: 9 maart 2004 Geplaatst: 9 maart 2004 Beste vrienden, ik heb XP prof over een andere XP prof gezet en mijn inlognaam niet hetzelfde ingetoets nu kan ik in documet en settings mijn oude naam niet meer wissen dat weigerd hij pertinent weet iemand raad? alvast bedankt, Teofiles Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar
Ome Merde Geplaatst: 9 maart 2004 Geplaatst: 9 maart 2004 inloggen als administrator en aanpassen wat je moet aanpassen. groet, merDe deze ruimte is te huur
teofiles Geplaatst: 9 maart 2004 Auteur Geplaatst: 9 maart 2004 En hoe doe ik dat? Teofiles Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar
Ome Merde Geplaatst: 9 maart 2004 Geplaatst: 9 maart 2004 klik hier handig die zoekfunctie, merDe deze ruimte is te huur
teofiles Geplaatst: 9 maart 2004 Auteur Geplaatst: 9 maart 2004 Ik heb dit allemaal gedaan en ik sta nu ingesteld als administrater maar hij weigerd die map te wissen er komt dit te staan [controleer of de schijf vol is of tegen schrijven beveiligd of dat het bestand in gebruik is] in gebruik is het niet want het is een lege map vriendelijke groeten, Teofiles Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar
thunderbird Geplaatst: 9 maart 2004 Geplaatst: 9 maart 2004 verwijderen in de veilige modes kan verborgen bestand in zitten die in gebruik is
Crest Geplaatst: 9 maart 2004 Geplaatst: 9 maart 2004 Citaat: Beste vrienden, ik heb XP prof over een andere XP prof gezet en mijn inlognaam niet hetzelfde ingetoets nu kan ik in documet en settings mijn oude naam niet meer wissen dat weigerd hij pertinent weet iemand raad? alvast bedankt, Teofiles Dat is nou de kracht van XP. Nieuwe installatie betekent een andere versleuteling van je documentenmap, zodat je daar niet bij kunt. Met NTFSDos kun je wel bij de inhoud komen en kopieren naar een andere map. Of anders alles opnieuw installeren na quickformat of een backup van de oude XP terug zetten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen