Philips Geplaatst: 9 maart 2004 Geplaatst: 9 maart 2004 Hallo even een paar vraagje hoe betrouwbaar is het deze FW "6071_LupinIII_ITA_ setting2000_v2_4_Blocker_Rev_D_fix10_e20" te gebruiken uit de upload van http://philipsclub.host.sk/ De begeleidende tekst ziet er Italiaans uit... is ook de FW Italiaans? Wie heeft al ervaring met de FW op de 6071 en zijn er nog dingen waar je extra op moet letten alvast bedankt voor je reactie gr. Phill Philips dst5816 / Dreambox7000 / Dreambox8000 (image OpenPli)
hels Geplaatst: 11 maart 2004 Geplaatst: 11 maart 2004 @yessy is dat antwoord geheim, of heeft het iets met commercieele site cq. keys van doen? Indien niet, dan hebben meer mensen misschien behoefte aan een antwoord ... "Es gibt keine verzweifelte Lagen, es gibt nur verzweifelte Menschen" - H.W. Guderian
Gast Geplaatst: 11 maart 2004 Geplaatst: 11 maart 2004 hels dat is niet zo FW er gisteren ingeschreven dus nog geen ervaring met de stab. maar wilde alleen de NL versie aan fhilips doorgeven
Philips Geplaatst: 11 maart 2004 Auteur Geplaatst: 11 maart 2004 Hallo Hels, ik zou liever een antwoord hebben ontvangen. Nu weet ik de achtergrond niet van je reactie, dus het zal wel een reden hebben. Maar goed, zou jij dan zonder pm een antwoord willen geven? Gr Phill Philips dst5816 / Dreambox7000 / Dreambox8000 (image OpenPli)
hels Geplaatst: 12 maart 2004 Geplaatst: 12 maart 2004 @Philips Nee, omdat ik geen antwoord heb. De 'diepere' gedachte achter mijn antwoord was eigenlijk dat ik graag zou willen meegenieten van de info die je op je vraag zou krijgen ... "Es gibt keine verzweifelte Lagen, es gibt nur verzweifelte Menschen" - H.W. Guderian
Philips Geplaatst: 12 maart 2004 Auteur Geplaatst: 12 maart 2004 @hels, kan ik uit opmaken dat jij bijna dezelfde vragen hebt over de 6071? Nu, ik wil gewoon mijn hobby uitleven op de Philips 6071. Voorheen kon dit goed op deze site want er waren blijkbaar genoeg personen met dezelfde doos. Het al deze topic's gaan over de 6071 helaas. Ik denk dat de oplosing is te verkopen. maar ok, bedankt voor je reactie. Gr Phill Philips dst5816 / Dreambox7000 / Dreambox8000 (image OpenPli)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen