Gast Geplaatst: 31 mei 2002 Geplaatst: 31 mei 2002 Misschien een vreemde vraag op dit board, maar ik ben op zoek naar een officiele SECA kaart. Ik woon in Italie en heb geen adres in NL, dus mag ik/kan ik geen officiele kaart aanschaffen... OK, ik speel wel met gold programmers e.d. maar als het een paar dagen duurt vooraleer er een oplossing gevonden wordt is dat behoorlijk klote, zeker in periodes van mondial etc. Vandaar mijn vraag: wie helpt mij aan een officiele kaart? Ik betaal graag een jaar vooruit en ben bereid een percentje bij te voegen voor bemiddeling. Ik hoop dat iemand mij kan/wil uit de nood helpen...
Bigfoot Geplaatst: 31 mei 2002 Geplaatst: 31 mei 2002 Ìk snap het niet goed, als je toch al ervaring hebt met goldproggers weet je ook dat de files voor bijv. Juni al begin mei beschikbaar waren. Dan heb je toch genoeg tijd om ze er vast om te zetten en zo ongestoord te kijken?
Gast Geplaatst: 31 mei 2002 Geplaatst: 31 mei 2002 Na dagenlang zoeken heb ik de files nog niet gevonden... (Zie mijn bericht bij SECA)
Gast Geplaatst: 23 juni 2002 Geplaatst: 23 juni 2002 Hoi, waar woon je ongeveer in Italië? , ik kom er zeer vaak voor mijn werk, zou eventueel de oplossing mee kunnen nemen, heb je al een originele (lege) kaart, of werk je alleen met de gold?
Aanbevolen berichten