Zyxel2003 Geplaatst: 10 maart 2004 Geplaatst: 10 maart 2004 Ik ben in het bezit van een TF5000 en heb sinds 2 dagen een Dreambox 7000 dit niet na aanleiding van seca 2 maar zuiver om deze linux ontvanger te begrijpen en ben al aardig onderweg in de goede richting alleen mis ik een stukje wat ik niet begrijp (wat ik wel begrijp dat dit een echte hobby doos is) Ik heb de laatste image van Ronald erop gezet plus settinglijst van Joske draaibaar en verder nog niks, het volgende werkt. Schotel met vbox aansturing alle satellieten Smartcard van C+ Mr. En MM module. Volledig bereikbaar binnen mijn netwerk werkt alles. Als ik werk zonder de smartcard, mr en mm dan heb ik alleen beeld op de fta zenders. Hoe krijg ik het voor elkaar om zonder deze hulpmiddelen beeld te krijgen ik heb het dreambox forum uitgespit alleen ik begrijp het het lukt me om het systeem multiboot te krijgen maar de zenders zichtbaar te maken begrijp ik nog niet, maar ik moet ergens beginnen maar waar, er wordt gesproken over een gbox plugin heb ik deze nodig, en er wordt gesproken over dat je deze gbox met je dreambox via internet kan downloaden via het dream menu maar dit gaat niet moet hiervoor een poort op de firewall opengezet worden. Ik zou jullie zeer dankbaar zijn om mij verder te helpen succes met de hobby. Gr, Zyxel (Robert S)
Ome Merde Geplaatst: 10 maart 2004 Geplaatst: 10 maart 2004 als je zonder smartcard wilt zien dan moet je een emu selecteren (bijv. scam_cs) en een key-update uitvoeren. de keyupdate.url moet zijn voorzien van een geldige SoftCam.Key 'link' (dit alles via internet). aangezien dit om vrijschakelen gaat is het logisch dat je deze informatie niet via sat4all kan vinden (illegaal). merDe deze ruimte is te huur
Zyxel2003 Geplaatst: 10 maart 2004 Auteur Geplaatst: 10 maart 2004 Bedankt Ome Merde Ik ben weer een stukje verder. Hoe het verder moet met de Emu’s leer ik de komende dagen nog wel ik heb de boel tot nu toe werkend gekregen weliswaar met FTP maar het werkt nu, nu nog kijken of ik hem via internet rechtstreeks kan laten updaten. Ik heb bij setup plugin install software namelijk ook nog niet aan de gang gekregen, Router poort probleem ????????? ik weet het nog niet Gr, Zyxel
Zyxel2003 Geplaatst: 10 maart 2004 Auteur Geplaatst: 10 maart 2004 Internet werkt een stomme fout van mij zelf dat komt ervan als je het laat maakt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen