Ga naar inhoud

verschillende IMG's DM7000

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

ik heb nu Ronaldd geprobeerd en ruNE.Dream.

Met Ronaldd als ik opneem op HD en ga afspelen, begint 'ie meteen met de eerste opname af te spelen. Vind ik niet erg handig, ik wil gewoon een listing van opnames, en dan selecteren welke ik wil gaan afspelen.

En Ronaldd is een enigma-IMG, terwijl ik Neutrino mooier vind (en heb de roter-instelling toch niet nodig ivm vaste A-H opstelling)

Met ruNE.Dream heb ik wel een standaard Neutrino-omgeving, maar deze ondersteund HD-recording niet echt lekker, en Streaming naar m;n PC is ook nog niet mogelijk!

Weet iemand of er een IMG is waarmee ik:

zowel makkelijk c.q. gebruikersvriendelijk naar HD kan opnemen en afspelen, dus met een opnamelijst en vandaar bepalen wat ik ga kijken,

het liefts met Neutrino-GUI,

ev.t Streaming naar PC-HD ondersteund is?

Dit alles (behalve HD recording) is wel standaard in elke Dbox2 IMG, maar bij de Dream nog niet?

Graag tips, of is er een lijst met wat de verschilende IMG's kunnen c.q. bieden?

Greetz,

Pekka

Geplaatst:

Op een duits forum is een tool 'image_info4you' versie 2 dat een overzicht biedt van alle hun bekende images, te rangschikken op verschillende factoren.

Ik hoop niet dat het als spam wordt beschouwd om hier de link naar dit forum te plaatsen. Want een google search naar de tool naam levert niks op. Anders haal ik het weg en kan men mij even PM-en voor de link.

www.dreambox-forum.com

Wie weet is dit voor anderen ook handig.

mvg

Curious

Geplaatst:

Toppie Curious,

Perfecte app om als beginner eens te kijken wat wat doet!

Greetz,

Pekka

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen