Gast Geplaatst: 10 maart 2004 Geplaatst: 10 maart 2004 Na jaren veel plezier te hebben gehad van de Humax nu dan over naar de Dreambox. Dat is voormij weer van vooraf aan beginnen. Heb inmiddels een nieuwe image in mijn Dreambox weten te zetten, de emu_rel 107_4_040307. Dit gedaan via dreamuplan, Dreambox zit op een router aangesloten. Nu heb ik op dit moment alleen de FTA kanalen open. Nu is volgens mij de volgende stap de gbox1 erin zetten, maar kan hier weinig informatie over vinden. Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik verder moet om de emulator werkend te krijgen? Wie helpt mij verder op weg, zodat ik iets meer te zien krijg.
DroomDoos Geplaatst: 10 maart 2004 Geplaatst: 10 maart 2004 Hoi, Je zou even op de blauwe toets moeten drukken en dan moeten kiezen voor Install Software (Needs internet) en dan alle emu's moeten downloaden en installeren. Dat gaat allemaal automatisch. Dan zou je veel open moeten krijgen. p.s. heb je een flash erase gedaan??? DroomDoos
Gast Geplaatst: 10 maart 2004 Geplaatst: 10 maart 2004 ALs ik op de blauwe knop druk en naar Install software ga, kom ik bij een leeg scherm. Wanneer ik daar kies voor Get SW-list gebeurd er niks. Buiten dat dat die knop Get SW-list verdwijnt. Ik heb de ontvanger via het menu uitgezet en geheel opnieuw oplaten starten. Als ik bij Informatie kijk heb ik software release 0.0.0. 07.03.2004 neem aan dat de flash erase dan goed is gegaan. Heb ook gelezen over de drieknoppen ingedrukt houden bij opstarten. Dreambox logo verdwijnt van scherm maar opstarten doet die niet tot dat ik de knoppen loslaat. Neem aan dat ik hier iets fout doe.
JAL Geplaatst: 10 maart 2004 Geplaatst: 10 maart 2004 Citaat: ALs ik op de blauwe knop druk en naar Install software ga, kom ik bij een leeg scherm. Wanneer ik daar kies voor Get SW-list gebeurd er niks. Buiten dat dat die knop Get SW-list verdwijnt. Ik heb de ontvanger via het menu uitgezet en geheel opnieuw oplaten starten. Als ik bij Informatie kijk heb ik software release 0.0.0. 07.03.2004 neem aan dat de flash erase dan goed is gegaan. Heb ook gelezen over de drieknoppen ingedrukt houden bij opstarten. Dreambox logo verdwijnt van scherm maar opstarten doet die niet tot dat ik de knoppen loslaat. Neem aan dat ik hier iets fout doe. Je doet de stroom ereven af stekker er weer in de knop met het pijltje naar boven indrukken al de display oplicht tot je flhas erase siet staan en dan loslaten
Gast Geplaatst: 10 maart 2004 Geplaatst: 10 maart 2004 Bedankt voor de info, zie nu van alles in de lijst staan waaronder ook de gbox1. Zie inmiddels al wat meer, ga weer even verder stoeien.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen