Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,<P>Ik heb het volgende probleem. Mijn Echostar loopt goed met Seca (goldwafer) of gemodificeerde Irdeto kaarten. Met Irdeto goldwafer staat het beeld regelmatig stil. Moet ik het probleem hier in de hardware zoeken: onvoldoende signaal of in het feit dat er regelmatig verkeerde keys naar de bekende provider id´s worden gezonden. Ik heb nog geen zin om met een tv en ontvanger het dak op te gaan.<BR>Ik heb zo´n beetje alle goldwafer files geprobeerd. Instellingen XT=on rest is off.<BR>Bij mijn Nokia hetzelfde probleem. Het ligt dus niet aan de ontvanger.<BR>Alle suggesties zijn welkom.<P>MTB<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

<BR>Hoi MTB,<P>welke files gebruik je eigenlijk?<BR>Als je nu een e-mail adres had, dan kon ik je de files sturen die bij mij ( Nokia ) wel werken.<BR>------------------<BR>Groetjes hobbybob<p>[This message has been edited by Hobbybob (edited 05 August 2000).]

Geplaatst:

Waarschijnlijk zit er een klein bugje in de hex waardoor de kaart zich eventjes ophangt en reset. Gebruik een andere hex en het probleem is opgelost.<P>------------------<BR>edited by Tech smile

• 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.