Gast Geplaatst: 5 augustus 2000 Geplaatst: 5 augustus 2000 Hi, heeft iemand ervaring met seca kaarten die met de remote te updaten zijn?<BR>De files bestaan, maar ik kan ze nergens meer downloaden.<BR>Kan iemand me helpen?<P>TIA Henk<P>------------------<BR><P>Be cool
Gast Geplaatst: 5 augustus 2000 Geplaatst: 5 augustus 2000 Kijk eens in de download sectie van sat4all, staan er genoeg volgens mij.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 5 augustus 2000 Geplaatst: 5 augustus 2000 Zeg jij leest blijkbaar niet al te graag zeker??.<BR>Als je nu eens eerst leest alvoors een posting te toen dat zou wel beter zijn en dan blijft dit board gepaard van dubbele postings .<BR>Een tip ga eens naar seca key's en kijk bij secaupdate.<BR>Groeten <P>------------------<BR><p>[This message has been edited by pipo (edited 05 August 2000).]
Gast Geplaatst: 8 augustus 2000 Geplaatst: 8 augustus 2000 Originally posted by pipo:<BR>Zeg jij leest blijkbaar niet al te graag zeker??.<P>Ik heb er een gloeiende pesthekel aan op dit soort berichten te reageren, maar vooruit.<P>Pipo, krijg wat mij betreft het heen en weer!<BR>De reden dat ik de vraag stelde, was dat ik zelfs in de download sectie van dit board niet terecht kon. Ik kreeg geen toegang om de een of andere reden. Nu mag jij denken dat jij de enige bent die alles goed leest en veruit superieur bent aan de rest, dit is echter niet zo. De volgende keer dat je iemand afbekt moet je van te voren ff nadenken voor je reageert. Mensen met korte lontjes kunnen beter tot 100 tellen alvorens een toetsenbord aan te raken.<P>P.S. Ik had dit via E-mail willen regelen, maar ja,je hebt geen adres achtergelaten )<P><P>------------------<BR><P>Be cool
Gast Geplaatst: 11 augustus 2000 Geplaatst: 11 augustus 2000 Moet dat nou allemaal zo.<BR>Doe toch allemaal niet zo opgefockt.<BR>Geniet toch van onze hobby<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten