Gast Geplaatst: 10 maart 2004 Geplaatst: 10 maart 2004 Hallo, Hallo, Ik heb Emule geïnstalleerd, en heb ik paar bestanden geselecteerd om te downloaden maar de status blijft altijd op WACHTE, eD2k:verbinding/ Kad:verbinding Ik gebruik een Windows XP Home met kabel modem Motorolla en een router sitecom ik heb bijna wat over emule in dit forum geleezen zonder resultaat atla
jacobus Geplaatst: 11 maart 2004 Geplaatst: 11 maart 2004 rechtonderin staat met welke server je verbinding hebt en er staat n wereldbolletjes met pijltjes. Deze pijltjes moeten groen zijn. Als ze oranje zijn heb je n low id en kan het zijn dat je niet kunt downloaden. Vaak helpt het om de ingebouwde firewall (XP) uit te zetten. Als dat helpt kun je dr nog altijd n andere firewall opzetten, bv sygate (gratis). Deze geeft geen problemen met emule. En emule heeft ook n website, daar vindt ook n FAQ
U96 Geplaatst: 11 maart 2004 Geplaatst: 11 maart 2004 Bij e-mule moet je in de router als die een ingebouwde firewall heeft enkele poorten vrijmaken. Anders zal je niet kunnen downloaden. Ik heb dit met mijn d-link router ook moeten doen. Iemand die zich de ant and aardvark tekenfilms herinnert ? ---------> (bezoek mijn site via mijn profiel)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen