Gast Geplaatst: 28 juli 2000 Geplaatst: 28 juli 2000 Hallo,<P>Ik heb problemen met het programmeren van de bin-file in de 24c16 (JDM-programmer / Piccard 16f84 & dus 24c16). Krijg steeds verify errors, maar het ligt niet aan de programmer (ook JDM's van anderen geprobeert). Is het misschien zo, dat ik weer een k.. IC's heb of kan ik iets doen met pin 7 ?!? <P>------------------<BR>
Johnnny1 Geplaatst: 28 juli 2000 Geplaatst: 28 juli 2000 Heb je ook een Phoenix programmer. Deze programeerd de 24c16 zonder problemen.<BR>Om een 24c16 met een JDM te programeren heb ik nog nooit geprobeerd. Het zal wel kunne meschien maar dat weet ik helaas niet.<P>Ik programeerd de 24c16 in ierdergeval met een Phoenix programmer.<P>Je kan hier meer over lezen in de F.A.Q'S<BR>M.v.g J<BR><P>------------------<BR> Met Vriendelijke Groet, John
Gast Geplaatst: 28 juli 2000 Geplaatst: 28 juli 2000 gewoon een modifiacatie aanbreneg op je JDM<P>printbaantje van poortje 7 doorkrassen met een scherp mes en dan pootje 7 met pootje 4 verbinden en je probleem is opgelost<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 28 juli 2000 Geplaatst: 28 juli 2000 Howdy,<P>Omdat ik het ff nog niet zie zitten om aan m'n JDM-tje te klooien heb ik het volgende gedaan: pin 7 afgebroken & dat lijkt ook prima te werken. Dit in het kader van bezuiniging: liever 10 piek om zeep dan meteen maar 75 !!! In ieder geval hardstikke bedankt voor de suggesties.<P>Greetz DasDing<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 28 juli 2000 Geplaatst: 28 juli 2000 en werkt de secabak daar ook mee nog mee<BR>groetjes fred<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 29 juli 2000 Geplaatst: 29 juli 2000 dan heb je geluk gehad als je eeen siemens eeprom had gehad was hij nu dood daar moet pootje 7 aan de min dus pootje 4<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten