Vl29 Geplaatst: 11 maart 2004 Geplaatst: 11 maart 2004 weet iemand wat het video out kanaalnummer is van de dreambox? op een andere satontvanger kun je dat meestal handmatig instellen,maar ondanks dat ik een goede afgeschermde volle en vergulde scartkabel heb zie ik soms als het scherm zwart blijft op een gecodeerd kanaal er bewegende schaduwen door van een kabelkanaal..(trek ik de kabel tv eruit is dit weg...) nu is mijn vraag is dit ergens in te stellen op de dreambox of in de dreamboxsoftware? Misschien weet ronaldd dit als programmeur.... Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3, CDS en Ziggo kaart...
schelen Geplaatst: 11 maart 2004 Geplaatst: 11 maart 2004 Citaat: weet iemand wat het video out kanaalnummer is van de dreambox? op een andere satontvanger kun je dat meestal handmatig instellen,maar ondanks dat ik een goede afgeschermde volle en vergulde scartkabel heb zie ik soms als het scherm zwart blijft op een gecodeerd kanaal er bewegende schaduwen door van een kabelkanaal..(trek ik de kabel tv eruit is dit weg...) nu is mijn vraag is dit ergens in te stellen op de dreambox of in de dreamboxsoftware? Misschien weet ronaldd dit als programmeur.... De Dreambox heeft eigenlijk geen video-out omdat er ook geen doorlus op de db zit. lijkt wel op interferentie waar je last van hebt. Dus software matig kun je dat ook niet instellen en dus alleen kijken via je scartkabel. Zit je scartkabel wel goed in je tv en je db ??. Dreambox7000S 100cm schotel Stab Rotor.
Vl29 Geplaatst: 11 maart 2004 Auteur Geplaatst: 11 maart 2004 alles gecontroleerd en zit goed aangesloten (RGB) zo erg is t nou ook weer niet,maar vroeg het me gewoon af Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3, CDS en Ziggo kaart...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen