Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op de Italiaanse sites (o.a. Freesat) zijn<BR>auto-updates te vinden die bij mij prima inlopen/werken op Strong & Nokia+Aston.<BR>De Nokia+Aston werkt zelfs sneller, hoe hebben ze het toch geflikt.<BR>Ik ga vanavond de Hotbird bekijken c.q. laten inlopen.<BR>Succes <P>------------------<BR>

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Ik vergat te melden dat deze autoupdate keurig werkt met goldcard & piccard ofwel de 1-Pic & 1-Eprom uitvoering.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Aviddv:<BR><B>Ik vergat te melden dat deze autoupdate keurig werkt met goldcard & piccard ofwel de 1-Pic & 1-Eprom uitvoering.<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Zou jij zo vriendelijk willen zijn om mij ook aan deze file te helpen.<BR>Je mag het mij ook toe mailen<BR>madarbak@wxs.nl<BR>ps.kun je het ook vertellen hoe je dit uitgevoerd hebt.<BR>ik maak gebruik van icprog om de pic te programmeren en winphoenix om de eeprom<BR>als het op een piccard werkt <BR>Zal ik het wel werkend krijgen<BR>irdeto werkt overigens wel<BR>op deze manier.<BR>ik wacht het wel af.<BR>Alvast bedankt.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Maderbaks, ik heb daarstraks 3 Seca files naar je verstuurd, waarvan de laatste autoupdate.<BR>Laat de autoupdate even "inlopen" s.v.p.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Beste TeeBee,<P>Leg eens uit, bij mij werkt het nog allemaal.<BR>Ik heb daarstraks om 18:30 uur nog een nieuwe goldcard aangemaakt en deze kwam keurig in.<P>Voor de andere die vragen om de files, kijk even op de links en ga naar pagina op Digital Free Sat<P>------------------<BR>

Geplaatst:

vereist het nog enige uitleg dan . dit had nooit publiek mogen worden. denk eens in wat de tegenzet van de providers word. en waar haal je straks je werkende keys vandaan. <BR>wij hadden dus de keys tedanken aan de personen die die autoupdate uitgedacht hebben<BR>als nu de mk in de autoupdate file worden uitgezet . tja wat moet 99% van de kijkers dan?????. kan de wafer weer in het nachtkastje..<P>gr djazzie<P>ps: het is niet voor niks dat op de plek waar ze het eerst werden geupt constant de files <BR>worden gedelete..<BR><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Geplaatst:

niks aan toe tevoegen .......<P> woutje<P>------------------<BR>

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by tharealazz:<BR><B>niks aan toe tevoegen .......<P> woutje<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Het hele topic van dit board...<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

lijkt mij dat de 01 key hoort bij het shared adres deze is dus voor alle in de groep gelijk ze kunnen wel een nieuwe voor de hele groep sturen dan valt deze autoupdate uit, maar ze weten niet uit welke kaart hij komt daarom werkt de zelfde key ook terwijl in de ene kaart de shared adres eindigt op 01 en bij een ander op 25<BR>groeten blokker<P>------------------<BR>

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Aviddv:<BR><B>Op de Italiaanse sites (o.a. Freesat) zijn<BR>auto-updates te vinden die bij mij prima inlopen/werken op Strong & Nokia+Aston.<BR>De Nokia+Aston werkt zelfs sneller, hoe hebben ze het toch geflikt.<BR>Ik ga vanavond de Hotbird bekijken c.q. laten inlopen.<BR>Succes <P>Zijn er nog voorkeur stations waarop je zo'n kaart moet laten inlopen of "zet je hem maar ergens op"?<BR>mvg HG<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Beste TeeBee,<BR>Daar gaan we weer, waarom nu zo grof ??<BR>Ik heb enkel de hobby collega's op de nieuwe files gewezen en jouw specifiek gevraagd waarom die, om jouw bewoording maar eens ongeveer te gebruiken, neusvreters daar op het hoofdkantoor in Frankrijk deze autoupdates kunnen uitschakelen ?????<P>Indien je denkt dat het beter is deze discussie later of zelfs helemaal niet dient te worden voortgezet (zie reacties in deze topic)zeg dit dan of haal deze topic van dit board.<P>Ik speel nog even (mee) met de zojuist nieuw verschenen autoupdate file (No4) <P>------------------<BR>

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Aviddv:<BR><B>Op de Italiaanse sites (o.a. Freesat) zijn<BR>auto-updates te vinden die bij mij prima inlopen/werken op Strong & Nokia+Aston.<BR>De Nokia+Aston werkt zelfs sneller, hoe hebben ze het toch geflikt.<BR>Ik ga vanavond de Hotbird bekijken c.q. laten inlopen.<BR>Succes <P></B><HR></BLOCKQUOTE><BR>zou graag deze files willen proberen, stuur ze mij a.u.b. groeten <BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Mail mij de werkende bestanden aub<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Aviddv:<BR><B>Beste TeeBee,<P>Ik speel nog even (mee) met de zojuist nieuw verschenen autoupdate file (No4) <P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Jongens, ga nu niet iedere keer vragen:<BR>Voor mij ook of stuur mij even !!!!!!!!!<P>Behoudens dat dit een vorm van luiheid aantoont ben ik absoluut niet van plan iedereen te gaan mailen.<BR>Via de links bovenaan kun je zelf de bedoelde files waarna ik heb verwezen prima downloaden.<P>Straks wordt de vraag nog of ik iedere card kan programmeren.<BR>Het is toch een hobby en toch voor iedereen een fijn gevoel als je door studie zelf de beoogde resultaten hebt bereikt en/of door hulp van derden d.m.v. aanwijzingen etc.<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.