Gast Geplaatst: 20 juli 2000 Geplaatst: 20 juli 2000 Aviddv, wat bedoel je met "laten inlopen" ?<P>"Laat de autoupdate even "inlopen" s.v.p."<P>SatGoofy<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 20 juli 2000 Geplaatst: 20 juli 2000 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by SatGoofy:<BR><B>Aviddv, wat bedoel je met "laten inlopen" ?<P>"Laat de autoupdate even "inlopen" s.v.p."<P>SatGoofy<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>Dat betekent: enige tijd geen beeld en geluid. Totdat hij wordt geupdated, vraag mij niet hoe lang dat kan duren (lang soms). Andere vraag: hoe meent iedereen te kunnen zien dat z'n file auto-updating is ?? (Ik bedoel: er wordt momenteel geen enkele key veranderd, dus je ziet op dit moment niets gebeuren.)<P>------------------<P><BR>[This message has been edited by JoostA (edited 20 July 2000).]<p>[This message has been edited by JoostA (edited 20 July 2000).]
Gast Geplaatst: 20 juli 2000 Geplaatst: 20 juli 2000 klopt, ik heb er een 4 tal " auto " geprobeerd en 3 werken ervan.<BR>bij de ene die niet werkte heb ik meer dan een uur de boel laten opstaan , zonder resultaat.<BR>afwachten zeker op het einde van de mnd.<P>SatGoofy<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 20 juli 2000 Geplaatst: 20 juli 2000 even teverduidelijking .<P>er worden op dit moment geen update`s meer verzonden via de astra. in iedergeval niet <BR>naar de mk (groep) op de autoupdate kaart. dus als <BR>je het wilt uitproberen gewoon geduld tot aug<P>gr djazzie<BR><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...
Gast Geplaatst: 21 juli 2000 Geplaatst: 21 juli 2000 djazzie ik weet niet op welke astra jij logt<BR>maar bij mij komen de update`s nog netjes. binnen maar je hebt wel gelijk bij de volgende key wissel zal de key 01 wel verandert zijn maar aan de andere kant maakt het niks uit, naar superincriptie gaan ze toch alleen misschien nu wat eerder. en dan vallen de pic kaarten toch uit <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 21 juli 2000 Geplaatst: 21 juli 2000 blokker1 je heb gelijk komt gewoon weer door <BR>foutje van mijn kant :-(...<P>gr djazzie<BR><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...
Gast Geplaatst: 21 juli 2000 Geplaatst: 21 juli 2000 het was leuk dat het werkt<e. we weten nu dat het kan het is beter om de 01 key niet meer openbaar te maken maar onder degene te houden die ons elke keer de juiste keys geven ,en blokker inderdaad ze lopen hier ook nog binnen voor hoelang wie zal het weten hopelijk nog heel lang gr juan
Gast Geplaatst: 1 augustus 2000 Geplaatst: 1 augustus 2000 Jullie kunnen dat nu wel roepen, maar de auto-update key van Nova in de goldwafer van Irdeto werkt nog altijd. Ik weet te weinig van seca om de status van die 01-key te weten, lijkt me zoiets als de PMK en die is voor een groep gelijk. <P>Wat moet die "superencryptie" voorstellen??<BR>Wisselen ze dan veel sneller de keys?
Gast Geplaatst: 5 augustus 2000 Geplaatst: 5 augustus 2000 Ik heb de autoupdate geprobeert met de naam "Rarsoft" met TPS keys.<BR>Die hoefde niet "intelopen". Ik heb nou wel cinestar 1, 2 cinetoile en teva, m6 musique enz maar niet France 2 of France 3 of serie club en RTL9. Ik heb wel de kaart er in gelaaten voor 1/2 uur. <BR>Heeft iemand wel alle kanalen van TPS ooit ontvangen ?<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 5 augustus 2000 Geplaatst: 5 augustus 2000 Beste Bob99,<BR>Ik zag in de zip twee bins en heb Cinestar geprobeerd, Autoupdate werkt wederom prima voor alles behalve wil m'n Aston 103 in een 9600 niet voor Cinestar 1&2 etc. Welke transponder kijken jullie ????? op Hotbird ??<P>Ik weet nog niet zo net of TPS alles ook op Seca heeft staan.<P>Wie heeft al ervaring met de twee bin mogelijkheden ofwel wat is het verschil ?<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 5 augustus 2000 Geplaatst: 5 augustus 2000 Hallo,<BR>Ik heb zitten kijken op de site digitalfreesat en ik kon werkelijks niets kunnen vinden over autoseca update...<BR>Wil je het als nog naar mij toe mailen....<BR>Bedankt ieder geval voor de moeite....<P>Dan wil ik het ook even uit testen...<P><BR><P>------------------<BR>
Menno Geplaatst: 6 augustus 2000 Geplaatst: 6 augustus 2000 Hoi,<P>Zitten je oogies nog dicht Minnaar ? <BR>Kijk nou eens boven aan de pagina daar<BR>staat een link genaamd downloads.<BR>Klik er op en kies daarna voor seca en ......<BR>Is toch niet zo moeilijk een beetje rondkijken ? <P>Suc6<BR>Menno<BR> Vu Duo 4K S+C
Gast Geplaatst: 6 augustus 2000 Geplaatst: 6 augustus 2000 ja maar wat ik hier lees over Cinestar klopt niet ik dacht dat er momenteel geen enkele update werkt.<BR>Ik heb ook die van freeseka al geladen en cinestar blijft bij mij op zwart.<BR>Groeten <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 11 augustus 2000 Geplaatst: 11 augustus 2000 Menno ik geef je gewoon gelijk , het schijnt wel dat iedereen kan lezen dat er iets "nieuw" is maar waar ze het vandaan moeten halen is blijkbaar te moeilijk , je moest eens weten wat voor smeekmailtjes ik hier krijg terwijl ik het net als een ander gewoon van het internet afpluk.<BR>Zelfs de download site schijnt niet te vinden te zijn ,waar toch alles te vinden is.<BR>Sorry voor deze reactie maar ik word er niet goed van als er een reactie komt op een bericht van iemand dat, de autoupdate's goed werken, en daar gelijk een bericht achteraan komt van :stuur mij die files ook ff , terwijl ze notabene met link en toenaam op het booard staan.<BR>Dit getuigd gewoon van absolute luiheid.<P>P.S. Dit moest ik ff kwijt.<P>------------------<BR>edited by Tech
Johnnny1 Geplaatst: 11 augustus 2000 Geplaatst: 11 augustus 2000 Sluit me helemaal aan bij Tech -)).<P>Zoals het er nu uitziet, moet het niet moeilijk zijn om een paar werkende files te downloaden. En er zullen heus wel een paar files niet werken, je weet het nooit. <P><BR>John.<BR><P>------------------<BR>Best, Met Vriendelijke Groet, John
Aanbevolen berichten