Ga naar inhoud


Enkele Conax kanalen wel, anderen niet


Gast rognvaldr

Aanbevolen berichten

Ter info: Sammy 9500DSR, EMU3.3, FunCard

 

Wie kan mij vertellen hoe het kan dat ik enkele Conax kanalen op Thor kan bekijken, terwijl de merderheid aan overige Conax kanalen niet open gaan? Ik had verwacht dat er überhaupt Conax kanalen bekeken konden worden, ook met emu3.3, maar wat mij dus verbaast is waarom enkelen wel, maar de meerderheid niet...

 

Bv. TV Norge, TV Norge 2, NRK1, NRK2, zijn in Conax door mij te genieten, maar bijv. geen van de kiosken of om het even welk ander Conax kanaal op Thor.

 

Grtz,

 

Rogn

Link naar reactie
Delen op andere sites


Laat hem eens 10 minuten op een kanaal staan.

Mijn ervaring met emu 3.3 zonder ROM10 is dat ze wel komen, maar dat het lang kan duren.

Het betreft hier dan de Hispasatkanalen.

Ik zal vanavond even Thor kontroleren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt, maar op de Hispasat kanalen komt er niets tevoorschijn, ook niet na lang wachten.

 

Overigens zag ik dat mijn vraag een woord miste, ik had NIET verwacht dat ik Conax kanalen zou kunnen zien.

 

Wat betreft Thor, ik heb nog een kanaal gevonden met beeld: Rikstoto Direkte, niet echt een kanaal om van te watertanden, maar goed.

 

Grtz,

 

Rogn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat ik verkeerde (lege) funfiles had. Ik heb van sammyfilez de FunCard_emu.zip gedownload en de inhoud ervan op de funcard gezet... that's all. Werkt werkelijk s u p e r.

 

Grtz,

 

Rogn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jep dis inderdaad een veel voorkomend probleem, gebruik zelf om te testen altijd gewoon een season 1 interfaceje in conax mode, is iniedergeval helemaal leeg, en hij wordt herkend als een conax kaart!!! helemaal top....

 

greetz

dB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...