Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Okee, ik heb een Goldcard (goldwaver) en een Goldprogrammer. Ik heb begrepen dat ik de kaart alsvolgt moet programmeren met gold140.exe:<P>- eerst de loader (hex)<BR>- dan de eeprom (24c) (hex)<BR>- dan de main file (hex)<P>Alle updates die ik zie bevatten maar twee hexfiles, nl. de loader en een hexfile. Is die hexfile de file voor de eeprom en moet ik voor de mainfile aston.hex (ik heb een Aston 1.03 CI en een Humax) gebruiken??<BR>Of kan ik beter voor mijn Goldprogrammer andere s/w gebruiken?<P>Thanks, <P>Lombeek<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Zolang je het bij piccard2.1 houdt hoef je maar een keer de hex te proggen nl. als je hem nieuw en leeg gekocht/gemaakt hebt.<BR>Het enige wat aangepast wordt is de bin en die zit in de 24c16 , je kunt met de phoenix (of iets dergelijks)door de pic16F84 proggen zonder iedere keer de loader erop te zetten.<BR>M.a.w. heb je een goede hex in je pic zitten hoef je bij een update alleen de bin te proggen met piccard2.1<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.