Gast Geplaatst: 16 augustus 2000 Geplaatst: 16 augustus 2000 ik heb een leuke pic kaartje er bij gekocht<BR>met een 24c en een 16f84.<BR>ik krijg steeds die error ,ik heb vaker die<BR>dingen geprogt maar deze is mijn een raadsel.<BR>ic prog met een jdm gaat niet[normaal wel]<BR>o.k een phoenix met winphoenix,niks hoor.<BR>en zo heb ik er 5???????alle 5 doen ze het niet.<BR>die oude van mij [met een w erop]geprob prima.<BR>ik denk een andere fabrikant??<BR>wie weet raad ,ik zit even klem.<BR>remco<P>------------------<BR>NO SAFE HAVEN
Gast Geplaatst: 21 augustus 2000 Geplaatst: 21 augustus 2000 Heb net hetzelfde aan de hand.<BR>Mijn pic kon op geen enkele manier geprogd worden, nu is dat uiteindelijk wel gelukt via een mega-programmer.<BR>Maar wanneer ik een Eprom wil proggen met winphoenix krijg ik steeds de melding reset failed.<BR>Moest er iemand een antwoord weten help mij een keer<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 23 augustus 2000 Geplaatst: 23 augustus 2000 ik zelf laat tijdens het programeren met de jdm pootje 7 uit de socket.<BR>dit helpt bij mij.<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 31 augustus 2000 Geplaatst: 31 augustus 2000 Zijn veel 24cxx in de handel heb ik ook veel problemen mee maar heb je een 24lcxx dat werkt beter !! ik doe t meestal met winphoenix maar dan wil t wel eens gebeuren dat de kaart niet goed contact maakt gewoon effe kaart paar keer in uit en in 1 keer doet ie t wel !! En anders lkos programme met een andere progje !!<P>Grtx Bareus<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 31 augustus 2000 Geplaatst: 31 augustus 2000 hallo wat wel eens helpt bij mij is verschillende loaders proberen je zult dan vast wel een vinden die onder winphoenix<BR>en picprog wel werkt<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 1 september 2000 Geplaatst: 1 september 2000 weet niet of de jdm hetzelfde is als de dl20 (dacht trouwens van wel) maar ik heb ook steeds errors gehad en heb ooit eens keys inclusief proggie gedownload en dat werkt prima.indien je het niet voor elkaar krijgt reporter wil ik hem wel ff mailen.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 3 september 2000 Geplaatst: 3 september 2000 Ik heb ook zo'n gedonder gehad.<P>Het probleeem bestond uit meerdere problemen.<BR>1ste: Gebruik een goede loader. Niet elke werkte. Ook al zat deze bij de bin en hex.<BR>2de : Maak eerst je 16F84 helemaal leeg voor je begint. Laad de loader met een JDM of Pipo met IC prog.<BR>3de : Dan Winphoenix gebruiken met een Phoenix programmer en de Bin file naar je 24(L)C16 schrijven. Verificatie moet 100% zijn.<BR>4de : Met IC prog je 16F84 proggen met de Hex file.<P>Heeft je progger externe voeding nodig zorg dan dat deze stabiel is. Heeft bij mij al voor de nodige frustratie gezorgd.<P>Bbbrrrr,<P>Iceman<P><P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten