Gast Geplaatst: 17 augustus 2000 Geplaatst: 17 augustus 2000 hoi gang,ik heb een pic card[mm2]gemaakt voor<BR>een friend .<BR>even bij mij getest perfect[rarsoft auto].<BR>maar zodraik die philipshex er bij doet<BR>[want hij heeft philips]dan is het ned pak-<BR>ket weg[bij mij althans].<BR>ik wil hem zo niet meegeven.,want ik neem aan <BR>dat dat bij hem ook weg is dan.<BR>so wat is er loos.<BR>remco <P>------------------<BR>NO SAFE HAVEN
Gast Geplaatst: 17 augustus 2000 Geplaatst: 17 augustus 2000 hoe. vaak moet het nog gezegt worden ??<BR>hou altijd de hex en bin bij elkaar..<BR>er zijn dus verschillende versie`s van de soft in omloop. en wie zegt dat de soft niet loopt op de philips.. gewoon even laten testen ... je weet maar nooit.<P>gr djazzie<BR><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...
Gast Geplaatst: 17 augustus 2000 Geplaatst: 17 augustus 2000 nou het ned pakket doet het dus niet.<BR>op een philips??<BR>maar wat bedoel hou die hex en bin bij elkaar.<BR>ik heb die hex en bin uit 1 file,en die <BR>philips uit de download sectie.<BR>maar ja neemt die maar genoegen zonder<BR>c+ ned.<BR>remco<BR>en om te zeggen hoe vaak moet ik het zeggen <BR>ik had nooit zo,n file gebruikt.<P>------------------<BR>NO SAFE HAVEN
Gast Geplaatst: 17 augustus 2000 Geplaatst: 17 augustus 2000 oke . de philips.hex is te gebruiken bij een <BR>seca.bin die in het orginele piccard2.1 format is geschreven . dat zijn dus niet de autoupdate files. het feit dat je de nederlandse kanalen niet kan ontvangen ligt er aan dat de key waarschijnlijk. niet up to date meer is .. <P>gr djazzie <P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...
Gast Geplaatst: 18 augustus 2000 Geplaatst: 18 augustus 2000 Gewoon de Secanix gebruiken en ff laten inlopen , doe je het nu dan zit de geldige key eral op.<P>Greetz<P>------------------<BR>edited by Tech
Aanbevolen berichten