Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb een asscom ontvanger maar veel van al de file's doen het niet bij mijn. Is er iemand die wel weet welke ik nodig heb ,ik zoek me suf, iuteraart wie zoekt die vindt maar ik lees er weinig over deze ontvanger van dar.<P>thank 4all<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Dan doe je toch waarschijnlijk zelf iets fout , de Secanix werkt toch echt.<BR>Met autoupdate.<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Geplaatst:

iets fout ,nou zou kunnen ik laad eerst de louder .hex en dan de hex file in de 16f84 en als laatste de bin file in de 24c16 en doe de pic card in de ontvanger en zet hem op rtl4 en wacht en wacht maar helaas . Seca bin deze staat niet in de download zone?<P>Thanks 4all.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

quote :iets fout ,nou zou kunnen ik laad eerst de louder .hex en dan de hex file in de 16f84 en als laatste de bin file in de 24c16 .<P>probeer dan toch eens deze volgorde :<BR>loader hex. eeprom.hex(bin) 16f84.hex<P>gr djazzie <P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Geplaatst:

Oke'maar wat laad ik nu dan in de 24c16 ?<BR>zoals jij het nu uitlegd ,loader.hex eeprom.hex(bin) en 16f84.hex . allemaal in een pic!16f84. het moet toch op de zelfde manier als bij irdeto ,dacht ik .<P>thanks 4all<P>------------------<BR>

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by 4you 2tell me:<BR><B>Oke'maar wat laad ik nu dan in de 24c16 ?<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><BR><B>eeprom.hex(bin) </B><P><BR>Nogmaals zoals DJazzy ook zei<BR>1-loader.hex --->> PIC16F84<BR>2-eeprom.hex(bin)--->>Eeprom 24C16<BR>3-16f84.hex--->> PIC16f84<P>Ja net als Irdeto wink.gif<P>P.S. Update duurt ongeveer 15-25min.<P>Suc6 <P><P>------------------<BR><B><BR>Believe In Yourself....<BR> Who Dares Wins!<BR>People who think they Know everything,<BR> greatly annoy those of us who do... <BR> </B>

Geplaatst:

Dus wat is dan de oplossing:<P>Soft downloaden waar de keys al in staan!.<P>Best, John.<BR><P>------------------<BR>Best,

Met Vriendelijke Groet,

John

Geplaatst:

Oke ik heb nu weer de file's in de betrefende pic's gedaan . klopt het nu dat in tegen steling met irdeto de seca card niet direct beeld geeft maar enkele min of uren moet wachten? hoe weet je dan of je in het begin heb te maken met een goede file, of blijft dit een gok.<BR>Irdeto was hier op tegen toch iets makelijker om te weten of het gelijk raak was .<P>Thanks 4all<P>------------------<BR>

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>(...) hoe weet je dan of je in het begin heb te maken met een goede file, of blijft dit een gok.<BR>(...) <HR></BLOCKQUOTE><P>Dat blijft een gok. Da's de sport...<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by JoostA (edited 20 August 2000).]

• 3 weken later...
Geplaatst:

Het enige wat je moet doen is de goede file(s) downloaden.<P>Er zijn setjes files waar je jaren kan wachten maar er niets gebeurd. Werkt het niet binnen een uur. Download een ander setje en prog de handel opnieuw. In de downloadzone staan hele goeie.<P>Bbbrrrr Iceman<BR><P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.