Gast Geplaatst: 11 maart 2004 Geplaatst: 11 maart 2004 Ik heb op deze manier de slource opgehaald en gebuild : mkdir $HOME/dbox2 mkdir $HOME/tuxbox-cvs cd $HOME/tuxbox-cvs cvs -d:pserver:anonymous@cvs.tuxbox.org:/cvs/tuxbox login cvs -d:pserver:anonymous@cvs.tuxbox.org:/cvs/tuxbox -z9 co -r rel_1_0_0 . cd $HOME/tuxbox-cvs/cdk ./autogen.sh ./configure --prefix=$HOME/dbox2 --with-cvsdir=$HOME/tuxbox-cvs --enable-maintainer-mode make all Dit ging allemaal prima. Vervolgens naar de $HOME/tuxbox-cvs/apps/tuxbox/enigma gegaan en het commando cvs update -APd . gegeven om de Enigma source naar de head te updaten. Vervolgens naar de dir $HOME/tuxbox-cvs gegaan en hier een cvs update -Pd . gedaan en hierna naar de $HOME/tuxbox-cvs/cdk gegaan en hier een make all gestart alleen deze strand nu dus al vrij vlot met de volgende fout : checking for pkg-config... /usr/bin/pkg-config checking for package tuxbox-plugins... no configure: error: could not find package tuxbox-plugins make: *** [/home/tuxbox/tuxbox-cvs/apps/tuxbox/lcars/Makefile] Error 1 Wie weet wat ik fout doe? Peter
Gast Geplaatst: 12 maart 2004 Geplaatst: 12 maart 2004 Als de configure mislukt kun je in config.log (of in die geest) in die directory zien, wat er mis gaat. Kom je er niet uit, post 'm als bijlage of copy/paste het relevante stuk.
Gast Geplaatst: 12 maart 2004 Geplaatst: 12 maart 2004 Ik ga nog even verder puzzelen, het vreemde is dat de initiele build op de rel_1_0_0 dus goed lijkt te gaan en dat de problemen komen zodra ik de enigma tree naar head laat updaten. Peter
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen