Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

wie weet raad? mijn asscom reference ziet mijn pic-kaartje niet(iridium met 5 kontakten).ik heb al diverse file's geprobeert, maar de melding "smardkaart invoeren" blijft.<BR>ligt dit nu aan de hex-files van de f84 of aan de print.de spoortjes tussen 5 en 7 zijn afgelakt.verder heb ik met deze print in een irdeto doos geen problemen gehad!<BR>de asscom is trouwens een rechtoerechtaandoos dus ik weet niet of kontakten 4 en 8 ook meedoen in het verhaal??? wie weet het wel.thnx's lexie.<P>------------------<BR>blubblub

Geplaatst:

Heb je de zoxx files al geprobeerd?<BR>Als ik mij niet vergis heb ik eens een kaart voor iemand geprogt die ook een asscom had.<BR>Succes.<P>Groetjes NETPAD.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hallo ,ik ben ook een bezitter van zo een asscom ,en inderdaad ook geen beeld ,div file's geprobeerd maar niets.<BR>Toch heb ik nog een vraagje aan alexje ,naar mijn mening is bij de orgineele card de chip aan de boven kant in tegen stelling van de irdeto card , houd dat in dat je de card moet aan passen? of moet ik die pic card nu omdraaien met de chips naar beneden !<BR>ps ,laad me even weten als jij een file hebt die het bij jou doet ik heb zelf funcard file van pipo meer weinig beeld .<P><BR>Tanks 4all <P>------------------<BR>

Geplaatst:

ik zal eens aan de slag gaan met deze info.<BR>maakt het uit of je gelijk de pic en de eeprom progt? met m'n programmer kan ik de eeprom ook los proggen, of moet die toch door de pic met de loader hex geprogrammeerd worden??!<BR>ik kom erop terug hobby ze..en bedankt. <P>------------------<BR>blubblub

Geplaatst:

inderdaad de kaart moet je er op zijn kop inzetten. de aansluitingen blijven hetzelfde.<BR>maareuhhh funcardfile's werken alleen met een funcard! niet met een standaard pic/eeprom kaart dacht ik zo.??<BR>suc6 ermee en als ik er uit ben dan post ik het bij deze topic.xeejoe alex<P>------------------<BR>blubblub

Geplaatst:

heb ook een asscom reference,bij mij geen enkel probleem met pic16f84/04p en 24lc16 op piccard iridium.als je wilt kan ik je het wel mailen. gegroet allen.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

nou graag waffertje, ik ben benieuwd en gelijk nieuwschierig welke fuse settings er het beste werken??! XT of RC PWR ON (voor de f-type)eventuele tip's zijn altijd welkom.<BR>mijn dank is verpletterend alex. wink.gif<P>------------------<BR>blubblub

Geplaatst:

bedankt voor de tip netpad,het werkt uit de kunst.de hex en bin file gelijk geprogt zonder loader en het werkt smile.gif.<BR>nu nog kijken welke binfiles uitwisselbaar zijn,kunnen we weer lekker verder hobby'n<BR>groetjes alex.<P>------------------<BR>blubblub

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.