Gast Geplaatst: 22 augustus 2000 Geplaatst: 22 augustus 2000 Djazzie ik zag in een posting dat je wat meer weet over Secanix files.<BR>Pools is nu niet mijn sterkste taal, ik heb Eprom geladen met Secanix040_ME.bin file maar welke .hex file gebruik je om de Pic voor Seca af te sluiten ??? 040.hex ?????<BR>Alvast dank<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 22 augustus 2000 Geplaatst: 22 augustus 2000 wat dacht je van pic_40.hex :-)<BR>maar vergeet niet wel de werkende key van de maand bij elke provider er intezetten .<BR>als je een aston (humax) gebruikt . anders geen update . althans aan deze kant dan .<P>ge djazzie<BR><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...
Gast Geplaatst: 22 augustus 2000 Geplaatst: 22 augustus 2000 Bedankt voor je snelle responce, ik zag geen resultaat voor 019.<BR>De rest werken wel onmiddelijk. Ik begrijp inmiddels waarom, maar heb ik het juist dat de 9600/Aston combinatie samen met Secanix nimmer autoupdate zal zijn ??? <BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 23 augustus 2000 Geplaatst: 23 augustus 2000 eigelijk moet ik je het antwoord schuldig blijfen aston/9600 en autoupdate<BR>maar als de org.. seca kaart na actievering <BR>zou blijfen werken . zou ook de autoup soft dat moeten doen.<P>gr djazzie <P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...
Aanbevolen berichten