Gast Geplaatst: 23 augustus 2000 Geplaatst: 23 augustus 2000 Welke file ik ook gebruik ik krijg geen constant beeld. De ene keer loopt hij een paar uur aardig de andere keer om de zoveel seconden eruit. Ook met pioneer.hex van downloadzone geen goed resultaat. Gebruik een JDM-programmer type V1.0 en een piccard-Gold type V2.0. Wie heeft dit probleem ook of kan mij helpen. Oh ja, met icprog09e verwerkt ik het e.e.a.<BR>Alvast bedankt voor tips en hulp<BR>DD<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 25 augustus 2000 Geplaatst: 25 augustus 2000 ligt mischien aan de fuse instellingen v/d pic?? pwr on en de osc. xt/rc .probeer eens wat andere instellingen wie weet werkt het dan stabieler.suc6<BR><P>------------------<BR>blubblub
satbikkel Geplaatst: 25 augustus 2000 Geplaatst: 25 augustus 2000 hallo,<BR>ik had dit ook. ik gebruik nu de auto-update <BR>files van revenge. loop nu stukken beter. als je niet te snel schakelt bijf je vrij lang beeld houden, alleen bij de zender k9 en k10 loopt hij af en toe vast waarom, geen idee?<P>gr.<P>------------------<BR> ik zal ook eens opscheppen: humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat, sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening
Gast Geplaatst: 7 september 2000 Geplaatst: 7 september 2000 Ik heb zondag de discussie over Pioneer gesloten.. Als je op dit board had gezocht dan had je het ook gevonden..<P>Gebruik de Tonys files van deze site. Prog de eemprom met de eemprom.hex en de pic met de pic..v1.hex<P>Zorg er voor dat alle fuses uit staan!!<BR>Met deze configuratie maakt het niet uit hoe snel je zapt!!<P>vr.gr. Dublex<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Dublex (edited 07 September 2000).]
Aanbevolen berichten