Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi ik had een vraagje ,over die pioneer <BR>file in de download sectie.<BR>ik prog die vc.1 kaart ,met goede loader etc<BR>nou telkens als ik die pioneer hex er bij <BR>doe dan ziet mijn ontvanger hem niet meer.<BR>[een samsung om die kaart te testen ,mijn <BR>collega heeft die pioneer]doet hij het bij <BR>die pioneer dan wel???<BR>want ic prog gaf aan write succesful.[bij alles]doe ik hem er niet bij ,een normale hex<BR>dan is die perfect.<BR>remco<P>------------------<BR>KNOWLEDGE WITH A ATTITUDE

Geplaatst:

hi . dat klopt dus. de pioneer.hex doet het hier b.v niet op de aston. het is dus echt gewoon proggen en dan je collega even laten testen.<P>gr djazzie<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Geplaatst:

vraagje, waarom zijn er zoveel verschillen in de tunersoftware richting de kaart.is daar niet een of ander protocol voor waar de heren fabrikanten zich aan moet houden???<BR>en kunnen de hex-files gecombineerd worden met andere bin-files?<P>greeeetz alex<P>------------------<BR>blubblub

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.