Gast Geplaatst: 5 augustus 2001 Geplaatst: 5 augustus 2001 Hi Marcel, I need from you a UK address (if not I can supply one) a Visa or<BR>MasterCard, Monthly costs are £34 per month to Sky, Sports channels can not<BR>be subscribed to separately . SIS is not on Sky , it is very expensive as<BR>its only for bookie shops, although Sky has there own racing channel which<BR>is payable separately. The receiver costs £200 plus postage £100 for UK<BR>address. Payment can be made via my bank in the UK.Total £350 Regards.<P>Dit is een antwoord van iemand die ik gevraagd heb over het sky digital pakket.<BR>Zijn dit normale voorwaarden?Heeft iemand ervaring met sky digital?
Gast Geplaatst: 5 augustus 2001 Geplaatst: 5 augustus 2001 Helaas geen ervaring, maar is dit niet erg duur..? L350,- is toch meer dan Hfl 1.000,-<BR>+ schotel op 28,5° oost, geen CI mogelijk.<BR>Is alles wel niet zeer user-friendly. (Is mijn persoonlijke mening).<BR>Als er voor SKY nu een CAM beschikbaar werd gesteld, dan zou ik er anders over denken.<BR>Rupert Murdock is al net zo´n monopolist als Leo Kirch met z´n Premiere World meuk.<BR>Ik zou heel graag willen weten waarom NDS in Berlijn een bureau heeft geopend.<BR>Wedden dat Rupert en Leo binnnen een jaar samen het bed het bed weer verlaten en van BetaCrypt op NDS overschakelen..?<P>En wie weet is er binnenkort ook nog wel een hack voor. <p>[ 05-08-2001: Message edited by: svetik ]
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 5 augustus 2001 Geplaatst: 5 augustus 2001 Er schijnt een Cam aan te komen voor SKY!! Maar die kan dan "alleen" in the UK worden gekocht! <P>
Gast Geplaatst: 5 augustus 2001 Geplaatst: 5 augustus 2001 Ja, en Canal+ Nederland wordt alleen in Nederland.............<P><BR>Groeten uit Benidorm !
Gast Geplaatst: 6 augustus 2001 Geplaatst: 6 augustus 2001 Quote: Ja, en Canal+ Nederland wordt alleen in Nederland.............<P>Uhhh, huh, ik vat je even niet..? Te heet misschien in Benidorm...?<P>Ik kan me haast niet voorstellen dat er zo´n CAM aan zit te komen, alleen als Murdock&Co en Kirch&Co de strot door het Europese Parlament dicht wordt gedrukt, dan wel. In Duitsland is dit tot nu toe nog niet gelukt. Er wordt als maar over een BetaCAM gediscussieerd, maar Leo heeft veel te veel vriendjes (Ron Sommer, Helmuth Kohl, noem maar op) in de Duitse regering die dat met man en macht blokkeren.
Gast Geplaatst: 6 augustus 2001 Geplaatst: 6 augustus 2001 @ SVETIK<P>Nou, als er een CAM komt die "alleen" in UK verkocht wordt, en dus niet buiten UK verkocht/gebruikt kan/mag worden, lijkt dit verdacht veel op C+ die alleen binnen de grenzen verkoopt, en vervolgens zit de halve Costa Brava en Costa Dorada etc. te kijken.<BR>
chocovla Geplaatst: 6 augustus 2001 Geplaatst: 6 augustus 2001 Kan me er tenminste goed aan ergeren ,open grenzen mijn neus, men mag wel door heel Europa "piraterij" vervolgen, maar als iemand een legaal abootje wil dan kan dat weer niet grmmmbl, auteursrechten mijn neus. Ik zou dolgraag een officieel abo op Sky willen hebben al was het alleen maar om mijn favoriete Engelse voetbalclubs te zien (die helaas niet in de Premiership spelen) plus nog es het feit dat Sky One meestal de eerste is in Europa met nieuwe afleveringen van populaire series (Friends , The Simpsons enz.)Je wordt op deze manier welhaast gedwongen om het illegaal te doen.<p>[ 06-08-2001: Message edited by: chocovla ]
Gast Geplaatst: 6 augustus 2001 Geplaatst: 6 augustus 2001 Waar maken we ons nog zorgen om, moet via DS9 toch ook wat aan te doen zijn.
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 6 augustus 2001 Geplaatst: 6 augustus 2001 Alles valt natuurlijk te kraken, maar het Sky pakketje is stukken beter beveilgd dan bv seca / irdeto. Dit omdat de CAM en je kaart opmekaart zijn afgestemt! Dus je kunt niet de kaart van je buurman gebruiken in je eigen ontvanger. <P>Moeten we de kaart + cam kaan klonen! (DS9 v2.0?)
Gast Geplaatst: 6 augustus 2001 Geplaatst: 6 augustus 2001 Volgens goed ingelichte bronnen,zijn er al gw voor sky.Echter deze zijn niet publiek.Ja anders ecm en gedaan denk ik.voor het koppellen van kaart en decoder schijnt er ook een oplossing te zijn.Ik kan dit wel niet bevestigen op waarheid er wordt nml al zoveel gezegd.
Ron Geplaatst: 6 augustus 2001 Geplaatst: 6 augustus 2001 bullshit. Hoe wil je dit op een goldwafer krijgen? Ooit wel eens van ASIC gehoord?<P>Toxic[Q]
Gast Geplaatst: 15 augustus 2001 Geplaatst: 15 augustus 2001 Het zou al een aardige stap zijn wanneer je de 'afgesloten' originele sky digital kaart weer open kon zetten...<p>[ 15-08-2001: Message edited by: Webjock ]
Gast Geplaatst: 15 augustus 2001 Geplaatst: 15 augustus 2001 @Svetik:<P>Of Helmut Kohl nu nog een goede connectie is valt al te betwijfelen, maar hij zit toch niet meer in het Duitse parlement??
prutsie Geplaatst: 15 augustus 2001 Geplaatst: 15 augustus 2001 @ Toxic[Q], een asic is natuurlijk ook te emuleren. dit is al eens eerder vertoond (BskyB 0A kaartje --> megatek / cardtronix piratenkaart). Ook is het misschien mogelijk de asic van een originele kaart te gebruiken, ook dit is al eerder met de 0A kaart vertoond.<BR>erg waarschijnlijk lijkt mij deze hack ook niet omdat volgens mij de asic in meer of mindere mate geintegreerd is met de processor, maar ik ga mijn kaartje er niet voor openpulken. <BR>Peter.<P>Ehhhh, uitwerpselen van een stier ??? :-))<p>[ 15-08-2001: Message edited by: prutsie ] Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Aanbevolen berichten