Ga naar inhoud


polsat sport


Gast skydome2002

Aanbevolen berichten


Hallo,

 

Als ik die gegevens invoer krijg ik een foutmelding en wel de transponder parameters zijn onjuist.

 

Wat doe ik verkeerd?

werk hier ook met een philips 6073 met astra en hotbird

 

Groeten Marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk vergeet je een kanaal nummer in te voeren.

Zo werkt het bij LupinToroLeXfiles (handmatig toevoegen)

We zoeken "Polsat Sport" op Hotbird - frequentie 12360 Mhz- polarisatie H. (Horizontaal)

1. klik op menu

2. klik op kanalen bewerken

3. klik op kanalen handmatig zoeken

4. vul in bij transponder parameters eerste veld een H

5. bij Mhz. 12360

6. bij kanaalplaats bv kanaal nr 1900 invullen, dit doet hij toch niet hij zet de nieuwe kanalen toch achter het laatste kanaal in de lijst, maar als je niks invult gaat hij ook niet zoeken !!

7. druk op de oké knop

8. laat antennenummer 1 (A) staan als je alleen op hotbird gericht bent en anders op 1 & 2 (A & B)

9. druk op de oké knop

Hij gaat nu zoeken en zal waarschijnlijk meer als 35 kanalen vinden die allemaal op die frequentie huizen, je ziet ze niet allemaal in het venstertje.(komt geen balk)

10. kies nu voor opslaan (kijk onderaan), wacht geduldig tot alles is opgeslagen, de decoder schakelt dan terug naar lijst van kanalen, ga terug naar het kanalen bewerken menu en kies voor kanalen hernummeren, type op je afstandbediening 1900 hij gaat nu naar het laatste kanaal van de opgeslagen kanalen, zap naar boven tot je polsat sport gevonden hebt en klik op oké en verplaats het kanaal daar naar toe waar je het hebben wilt.Je moet waarschijnlijk ook nog de "sleutels" invullen omdat je anders geen beeld hebt op polsat, daar kan ik het verder hier niet over hebben.

Vergeet niet daarna je decoder uit te zetten met de rode knop op je afstandbediening wachten totdat het display "dooft" , alleen dan slaat hij alle gewijzigde gegevens op !!!

Suc6

Lex

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok maar ik kan het dus wel ontvangen met mijn 6073 die gepached is en een duel LNB heeft ( Astra / hotbird )

 

wanneer ik dus de juiste codes heb

 

 

toch ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...