Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben ze ook kwijt, maar volgens mij ben ik alle andere Spaanse zenders ook kwijt.<P>Het was gisteren echter laat, dus ik heb verder niet gekeken, vanavond weer?<P>Groet,<BR>Mard<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

ik dus ook zooooooo laat je even weeten als je wat hoort <BR>thanks<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Jongens geen paniek...kijk eens op de kalender, het is eind van de maand dus keywissels.<P>Even nieuwe keys in de kaart proggen en als je een AU file gebruikte dan weet je in ieder geval dat hij niet werkt.<P>Please nou niet gaan vragen hoe moet dat...echt alle antwoorden op deze vragen kun je al op het board vinden.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Geplaatst:

nou dan werkt die au van mij super de luxe.<BR>zoxx dus ,downloadzone.<BR>remco<P>------------------<BR>KNOWLEDGE WITH A ATTITUDE

Geplaatst:

Zijn er nog mensen die gisteren<BR>op de astra enkele t kanaal gemist hebben<P>ik weet het niet of dit tijdelijk was<BR>ik moet het vandaag nog nakijken<BR>maar gisteren dd 28-08-2000<BR>heb ik maar een paar t-kanaal tot beschikking gekregen<BR>er zit auto-update in de pic kaart<BR>o ja voor hen die het niet begrepen<BR>t staat voor teqilla zenders<P><P>------------------<BR>

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik had problemen met de Zoxx file(s).<P>Nu heb ik Yoakam geprogd en die werkte wel gelijk.<P>Go 4 it.<P>Bbrrrr Iceman<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.