Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,<P>Ik heb hier zowel een Piccard1 V1.1 en een Piccard-Gold V2.0. De V1.1 is simpel te programmeren door de ICtjes even uit de voetjes te halen en in de JDM te stoppen. De kaart werkt weer voor alle zenders. Maar volgens berichten zou de V2.0 kaart het helemaal zelf moeten doen. Ze waren er denk ik zo zeker van, dat de ICtjes vastgesoldeerd zitten op het printje. Nu heb ik een NOKIA 9600 met DVB2000 en een Aston 1.3 CAM, maar autoupdate dus mooi niet. Ik heb nog beeld op Nederland en AB-SAT, maat Spanje en de andere Fransman zijn dus sinds gisteren weg. <P>Weet iemand hoe je zo'n V2.0 kaart weer aan de wandel krijgt? Of kan je die compleet in de kaart gleuf stoppen van de JDM?

• 2 weken later...

Geplaatst:

Hi Jim,<P>Ik heb de JDM aan de kant gelegt omdat het bij mij niet werkte. Je zou ze inderdaad in de kaartjes moeten kunnen laten zitten.<P>Bbrrrr Iceman<P>------------------<BR>

Geplaatst:

als je alleen maar een jdm hebt kun je met je kaartje met vastgesoldeerde ic niet veel beginnen dan kun je alleen de loader proggen en heb je dus ook een phoenix nodig<BR>koop dus een vp2 programmer dan ben je in een keer van alles af want die kan alle soorten kaarten behalve de funcard<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by herbies (edited 08 September 2000).]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.