Gast Geplaatst: 2 september 2000 Geplaatst: 2 september 2000 Allen,<P>Bij sommige AU files prog je de hex met icprog09 en de lupido, en meteen de bin er achteraan met piccard21 en de winphoenix.<BR>(dus geen loader nodig)<P>Echter tijdens het laden van de bin loopt mijn piccard21 erg vaak vast op x % van het laden.<P>Nu kun je in Piccard gelukkig instellen welke eprom adressen geladen moeten worden, standaard van 0000 tot 0800. <P>Met wat experimenteren bleek een instelling van 0000 to 008f me eindelijk in staat te stellen mijn Goldwafer voor de volle 100 % met de bin te laden, echter toen bleek de AU kaart niet goed te werken :-( <P>Derhalve : wie weet de juiste bin address-range voor de eprom op de Goldwafer ?<P>Satfree<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 8 september 2000 Geplaatst: 8 september 2000 Hallo Satfree,<P>Ik heb het zelfde probleem gehad met piccard 2.1 en een Phoenix progger.<P>Wat ik doe en dat gaat echt sneller dan met piccard is:<P>loader laden met lupido (IC prog 0.9D)<BR>bin laden met Phoenix (Winphoenix) +/- 15 sec met controle<BR>pic laden met Lupido<P>Toen werkte het pas.<BR>Je begrijpt dat ik nu alleen nog IC prog en Winphoenix gebruik.<P>Go 4 it.<P>Bbrrr Iceman<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 8 september 2000 Geplaatst: 8 september 2000 Ik heb het zelfde probleem gehad met ICProg en een Phoenix progger.<P>Wat ik doe en dat gaat echt sneller dan met ICProg is:<P>1:Loader laden met lupido (Piccard, pic gedeelte),speciaal gebruik ik "winphoenicsloader".hex<BR>2:Bin laden met Phoenix (Winphoenix) +/- 15sec met controle<BR>3."Afsluit".hex in pic laden met Lupido via piccard (pic gedeelte)<P>Zo werkt het altijd optimaal.<BR>Je begrijpt dat ik nu alleen nog Piccard prog en Winphoenix gebruik.<P>Soms lukt het loaden niet op de goldcard en dan gebruik ik de ICProg (is wel langzamer)voor de Pic hexen. Op een of andere wijze is ofwel zijn de goldcards niet identiek.<BR>Ik label deze (ICprog) goldcards met de extra verwijzing naar ICProg methode. <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 8 september 2000 Geplaatst: 8 september 2000 Hoi Aviddv,<P>Piccard gaat inderdaad nog iets sneller maar soms krijg ik wat errors. Met ic prog 0.9 heb ik dat helemaal niet. (Ik heb smd wafer met 24LC16 en 16F84B misschien zit het daar wel in.)<P>Dan maar iets langsamer<P>Bbrrrr Iceman <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 12 september 2000 Geplaatst: 12 september 2000 Beiden,<P>Ik ken deze methodieken, echter ik wil ook eens zonder loader kunnen laden, omdat met name de "Auto-update files" zonder loader geladen dienen te worden. <P>Althans, met loader geladen werken ze niet goed bij mij.....<P>Hebben jullie dan soms wel eens AU files via een loader geladen en werkend gekregen ?<P>Satfree<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten