Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie weet waar ik de yoakam file's van september/oktober kan vinden. De autoupdate van augustus werken perfect maar zijn nu in september niet meer te activeren.<BR><P>------------------<BR>groeten pepper

groeten pepper

2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500

Wavefrontier T90

Geplaatst:

dan pak je ze toch van zoxx???<P>suc6<P>bob<P>------------------<BR>

Geplaatst:

die van zoxx[oktober incl]die werken bij mij<BR>niet.<BR>ik heb er nog meer gehoord?<BR>maarja .<BR><P>------------------<BR>KNOWLEDGE WITH A ATTITUDE

Geplaatst:

wat voor een ontvanger en welke soft versie?<BR>wat voor programmer en soft ervoor??<P>bob<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Kijk eens bij de links bovenaan dit board daar vind je een hoop sites<P>------------------<BR> clowncry.gif

Geplaatst:

een samsung en ik gebruik ic prog en een jdm.<BR>phoenix en w-phoenix.<BR>vreemd ,zoxx werkte altijd goed .<BR>maar deze met oktober niet.<BR>remco<P>------------------<BR>KNOWLEDGE WITH A ATTITUDE

Geplaatst:

Het probleem is dat alleen yoakam bij mij te programmeren is. Alle anderen werken niet.<BR>Dus de vraag blijft over waar zijn ze te vinden.<P>------------------<BR>groeten pepper

groeten pepper

Wavefrontier T90

Geplaatst:

aan pepper<P>Als de files van Yoakam AU zijn (en dat zijn ze) moeten die nu in september toch ook geaktiveerd kunnen worden!<P>In ieder geval, heb ze gisteren nog op een picje gezet, gewacht en nog eens gewacht (Humax + Aston CI) en de keys kwamen binnen. Dus moet het bij jou toch ook lukken?<P>groetjes...<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Je haalt PicbinEd ergens van het net af en klopt er effe zelf de keys in. (In de bin-file). Werkt goed. Een probleem vormen<BR>die Hotbird franse pakketten, ABSat en Numericable, die kun je wel allemaal erop zetten maar dan werken er een paar kanalen niet. <P>Wat ook vaak werkt is een nieuwe bin file combineren met een hex die bij jou werkt. Blijkbaar gaan de meesten van dezelfde source code uit. Dus de hex-file van yoakam en een bin file van zoxx bijv. Kwestie van proberen.<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

De stelling van Bigantony dat bij AU de files nog steeds zouden moeten werken zou moeten kloppen.<BR>De bedoelde files werken bij mij ook nog steeds en leveren geen probleem op.<BR>Wat is echter het geval, als ik de files op een nieuwkaartje gebruik die ook op mijn kaartje staan, worden ze niet geactiveerd.<BR>Misschien te oud of wordt er daadwerkelijk naar de maand gekeken. Misschien heeft iemand hier ook ervaring mee?<P>------------------<BR>groeten pepper

groeten pepper

Wavefrontier T90

Geplaatst:

Jawel BigA, je krijgt altijd een update als je de goede PPUA en Key 01 er in hebt staan. En daar hoef je verder geen keys aan toe te voegen.<P><BR>Soms duurt het even , maar het werkt -)<P>Ik ben nu de Yoakamfiles aan het testen en heb alle keys verwijderd op Key 01 na en krijg alle keys nu gewoon binnen.<P>John/.<P><BR>------------------<BR>Best,<p>[This message has been edited by Johnnny1 (edited 06 September 2000).]

Met Vriendelijke Groet,

John

Geplaatst:

TeBee,<P>als ik het goed begrijp, als de aktuele key er niet in staat komt er geen update. Hoe kunnen ze dat checken?<P>???<P>groetjes.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Dat is net wat ik bedoel Johnnny1. De goede keys van vorige maand moeten er niet in staan, de update komt binnen als key 01 (en ik dacht ook ppua) juist zijn.<P>In ieder geval, het het zelf gistren ook getest. Yoakam files van augustus, alle keys FF (key 01 niet) en updates kwamen binnen. leuk :-)<P>groetjes.....<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

bij de downloadsectie valt weer veel goeds te<BR>halen[yoakam bv]<BR><P>------------------<BR>KNOWLEDGE WITH A ATTITUDE

Geplaatst:

Kijk eens bij de downloads.<P>Daar staat er een van 05-09 en die werkt in mijn Humax<P>Binnen een minuut datum tot december 2000.<P>Bbrrr,<P>Iceman<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.