Unetwork Geplaatst: 13 maart 2004 Geplaatst: 13 maart 2004 Ok laat ik proberen dit alles even samen te vatten: Wat nu het geval is, en waar Q duidelijk de bewijzen heeft gepubliceerd is dat dit gaat over een killer file. Dus dit schrijven op een andere kaart betekend dat je jouw kaart de als ijskrabber kan gaan gebruiken. Dit is werkelijk een onbegrijpelijk iets en vandaar dat het dan ook zo belangrijk is dat we dit board kunnen gebruiken om onze sat vrienden te waarschuwen tegen deze praktijken! De echte hobbyist gaat wel gewoon door en zal duidelijk geïnteresseerd zijn in het loggen van de Italiaanse V7 kaart vooral op het moment dat de backdoor wordt dicht gespijkerd. Daar zullen voor de kenners interessante logs van ontstaan. Dat de Tita kaart een kleiner eprom heeft weet ik allang en dat de Fun gewoon vele grotere files aankan is ook allang bekend, daarom denk ik dat de wachtende juist het beste lacht want de files zullen echt wel gaan komen voor de funcard en het is dan ook niet nodig om de kas te spekken van deze huichelaars die al een lang verleden hebben met hun vernietiging van concurrentie! Die waarschijnlijk nog eens in voormalig Oost Duitland zijn opgeleid en niet geloven in vrije markt, nee juist de andere alleen maar willen vernietigen en daarmee de consument de dupe laten worden! Ik word hier moe en tevens ook zeer boos over! En hoop dan ook dat ieder S4a lid dit dan ook eens aan gaat nemen en niet meteen met het uitkomen van een file, die maar op een kaart geschreven kan worden, niet meteen gaat kopen, want met dit steun je juist die huichelaars die jouw en mij de dupe laten worden! Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Moderator Matchless Geplaatst: 13 maart 2004 Moderator Geplaatst: 13 maart 2004 Nou,dan maar hopen dat die criminelen geen decoders gaan produceren.stel je voor dat je een decoder koopt die gekillt wordt als je geen tita kaarten of magic gebruikt.Ze zouden het ook nog klaarkrijgen. zo'n tita van €35 is toch gauw 77 gulden.is veel geld.kan je beter een funkaartje kopen en de rest aan een goed doel schenken. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Satlux Geplaatst: 13 maart 2004 Geplaatst: 13 maart 2004 Tita gelijk gewist Os 1.06 blauwe kaart met wit en voetbal logo. Volgens mij is alles weer oke. Dit was mijn eerste maar ook laatste Tita Satlux Topfield 7700 Hsci , Philips 2212 Echostar ap700 , Jaeger 99 G Triax 78cm , Triax 64cm
Gast Geplaatst: 13 maart 2004 Geplaatst: 13 maart 2004 Sorry als ik het helemaal volg. Maar wil dit betekenen dat de Tita kwaad kan aanrichten aan de cam of decoder? Hoe weet ik nu of de file die erop zit ook schadelijk is? Had enkele weken geleden Tita en MR gekocht uit nieuwsgierigheid (toen nog gelukkig aan goede prijzen). Ondertussen kan ik ze wel gebruiken. Ter info Tita zit trouwens in een omgebouwde satmessenger (werkt beter dan in de MR bij mij)
Ron Geplaatst: 13 maart 2004 Auteur Geplaatst: 13 maart 2004 Nee dat niet! Dat staat ook niet in mijn waarschuwing. Ik heb ook nog geen aanleiding gezien dat de dreambox hier gevoelig voor zou zijn. Lijkt me ook erg onwaarschijnlijk. Tox.
mghibli2 Geplaatst: 13 maart 2004 Geplaatst: 13 maart 2004 de eeprom van de fun wordt gebruikt om de seca1! tabellen in op te slaan. verder heeft een fun niet de encryptie hardware zoals een tita die heeft, DES routines moet in de fun geheel door software code worden opgehoest wat ruimte en processor tijd kost. idd, ze flashen vanuit de code zelf de vector locatie en eindigen dan in een eindeloze loop. De volgende reset (via de vector) komt niet meer door. Deze praktijken komen ook buiten de sat wereld voor, wat dacht je van de auto industrie, als je niet 'op tijd' naar de garage gaat om een software counter te resetten, dan start ie de volgende keer niet meer. Dit heb ik dus bij mijn auto eruit geprogrammeerd. Ook copieermachine bedrijven doen dit. Het apparaat in kwestie gaat dan niet kapot zoals de tita maar (grof) geld kost het ook. groet mghibli2
Toine Geplaatst: 13 maart 2004 Geplaatst: 13 maart 2004 Er zijn vroeger wel es virussen geweest die je PC echt onbruikbaar maakte, ze wistte je bios. Volgens mij niet ondenkbaar dat dit met de dreambox ook zou kunnen. Toch link denk ik. Iets om in de gaten te houden. Toine
bbbb Geplaatst: 13 maart 2004 Geplaatst: 13 maart 2004 Stel dat de bootloader gewist wordt .Dat kan gebeuren als de kernel in een image is aangepast.Dan kan je het met een jtag interface en software het weer in order maken. Dus geen nood vriendelijke groeten bbbb
Toine Geplaatst: 13 maart 2004 Geplaatst: 13 maart 2004 Zoiets dacht ik ook aan ja. Niet dan je dan je DB bij de vuilnis kunt zetten, maar toch heel vervelend. Zou de verkoop van Jtag interfaces opjagen, ook weer interessant voor sommige....
alx Geplaatst: 13 maart 2004 Geplaatst: 13 maart 2004 Op italiaanse boards ook al gezien dat de maffia er achter zit. Ook de dreambox wordt onbruikbaar met de verkeerde files erin. Sat-Army is een bekend bedrijf. Er staat al een knokploeg klaar om ze te bezoeken. Tot nu toe heb ik ze weten te weerhouden. Als er echter niet genoeg geld wordt gestort op mijn rekening laat ik ze gewoon gaan. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 13 maart 2004 Geplaatst: 13 maart 2004 Yup, ik heb ook al ff gebelt met Interpol, waarschijnlijk dat ze van de week (samen met de CIA & FBI) een inval gaan doen.
Gast Geplaatst: 13 maart 2004 Geplaatst: 13 maart 2004 Toxic, heb je hem (MOD) al gesproken? Is het niet handig als je hem zelf een paar vragen stelt? Want op dudez geeft hij geen antwoord op de gestelde vragen (bijvoorbeeld over het stukje code dat gepost werd).
Ron Geplaatst: 13 maart 2004 Auteur Geplaatst: 13 maart 2004 Ik ga niet aangeven van wie en hoe ik deze informatie heb, maar dat het klopt staat als een paal boven water. Tox.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen