Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Naar aanleiding van wat er op het forum is besproken heb ik het volgende gedaan om het te laten werken.<P>Hardware: <BR>Aston interface V1.03 seca<BR>HUMAX 5400 met nu loader H1.35 was H1.34<BR>Software update met HIC 10100.hdf wat het was heb ik niet gekeken.<BR>Nulmodemkabel gemaakt volgens Humax site.<BR>Zover ging alles goed. Update verliep zonder problemen.<P>Van de download page de AU Zoxx gedownload.<BR>Geladen op een kaartje.<BR>Info opgevraagd. (datum staat op 31/12/1989)<BR>Maar geen autoupdate. Ook niet na een dag op C..... kanlaal 1 te hebben gestaan.<P>Wat gaat er niet goed?<P><BR>Bbrrrr, Iceman<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Waarschijnlijk gaat het dus mis in de configuratie van de Humax 5400 - Aston 1.03.<P>Overigens is het pas inderdaad met de laatste software versie van Humax dat er een goede keyupdate kan worden ontvangen voor Seca en Conax CI's. Dat kan dus alleen met de H of L 35 loader met software 1.01.00.<P>Overigens als je een wafer progt voor een Aston 1.03 cam met de nieuwe keys hou er dan ook rekening mee dat deze 1.03 cam een limiet heeft van 8 providers en er files te vinden zijn waar op dit moment meer providers ondersteunt worden en dus een aantal providers niet zal kunnen werken.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Iceman,<P>heb enige tijd met hetzelfde probleem gezeten. Het probleem ligt hem volledig in de combinatie Humax + Aston CI.<P>Heb van een "goede vriend" 3 Aston Ci meegekregen om dit uit te testen. Er zat er 1 tussen die wel de keys update; (heb ik ook bij ge houden :-) )<P>Daarna heb ik geprobeerd met verchillende zogenaamde AU files, en inderdaad sommige werken, zoals die van yoakam, secanix, ....<P>Dus mijn conclusie: hardware van alle ci is niet 100% identiek.<P>groetjes...<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hebbik mazzel, ook een Humax 5400 en een Aston 1.03 en de autoupdate werkt.<BR>Bij een kennis ook (zelfde combinatie)<P>Alleen toen ik mijn Humax kocht zat er versie 1.019 (of was dat 1.00.19) in en die werkte ook met autoupdate kaarten...<BR>Dit gechecked door af en toe eens in het boxje van de Aston moduul te kijken bij de datums van de providers (pfff wat een zin)<BR>En die werd braaf geupdated, dus wat nu de truuk is ???? geen idee, zal ooit wel duidelijk worden<BR>Oja ik heb een H loader.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik ben er uit.<P>Bedankt voor de reply.<P><BR>Bbrrrr,<P><BR>Iceman<P>------------------<BR>

• 2 weken later...
Geplaatst:

Iceman, wat bedoel je met "ik ben er uit"? Is het je dan gelukt? en wat heeft het 'm dan gedaan? <P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.