Gast Geplaatst: 13 maart 2004 Geplaatst: 13 maart 2004 Op de Asus site kun je informatie vinden over de Digimax PC. Dit kastje lijkt mij de ideale basis voor een zelfbouw Dreambox oplossing; een snelle processor op Intel basis, geen geheugenbeperkingen. Kortom: gemakkelijker in te zetten voor krachtiger dingen als DivX encoding en decoding. Heeft iemand hier al ervaring mee? Wat zijn de eventuele bottlenecks?
Ron Geplaatst: 13 maart 2004 Geplaatst: 13 maart 2004 De CPU bijvoorbeeld. Alle software voor de dreambox is voor PPC gecompileerd. Tox.
JaNuZz Geplaatst: 13 maart 2004 Geplaatst: 13 maart 2004 Ziet er wel erg leuk uit dat kastje moet ik zeggen. Alleen zul je er dan ook nog een sattelite card (SS2 ofzo) in kwijt moeten kunnen. En er lijkt me niet veel ruimte in zitten om nog een pci kaart in kwijt te kunnen.
Gast Geplaatst: 13 maart 2004 Geplaatst: 13 maart 2004 Voor Gbox is er ook een Intel versie geloof ik. En als je de sources hebt kun je het waarschijnlijk een op een (misschien na aanpassing incompatible sizes en endians) compileren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen