Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik krijg het niet voorelkaar om met een jdm programmer met pic0.9+gold kaart om een nokia 9302 aan de praat te krijgen wie weet raad ???<P>------------------<BR>dijkstra<p>[This message has been edited by a dijkstra (edited 08 September 2000).]

Geplaatst:

Hallo Dijkstra,<P>Ik kan nu wel beginnen met: Er zijn er meer die dit al gevraagd hebben dus lees eerst eens goed op het forum maar zo werkt het niet met Friesen.<P>Wat heb je allemaal gedaan om hem aan de praat te krijgen?? Stekker? , Signaal? kun je hem proggen je kaartje?? zo ja waarmee??<BR>Werkt het niet probeer dan een ander setje files. enz.<P>Go 4 it.<P><BR>Bbrrrr Iceman<P>------------------<BR>

Geplaatst:

ik heb zo'n beetje alle nieuwe bin file's<BR>voor de 24c16 en de hex file's voor de 16f84 geprobeerd maar ik krijg geen beeld ik heb <BR>ook een irdeto 9200 ontvanger met dezelfde kaart + programmer geprogrammeerd en dat werk perfect kan het zijn dat ik een andere programmer nodig heb ik n.l alleen een jdm.<P>------------------<BR>dijkstra<p>[This message has been edited by a dijkstra (edited 11 September 2000).]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.