Gast Geplaatst: 10 september 2000 Geplaatst: 10 september 2000 Goeiemorgen!!<P>Ik heb weer wat!<BR>Het kinderslot van de Strong8000 werkt niet samen met mijn niet-legale card(pic+eeprom)!, heb al diverse files geprobeerd, maar geen van de programmeurs heeft dit meegenomen! Met het originele cardje werkt het wel.<BR>Wie heeft de oplossing?????????????<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 11 september 2000 Geplaatst: 11 september 2000 ik denk dat daar geen oplossing (voorlopig) voor is. <P>of wel: koop een humax :-)<P>neen, echt geen oplossing. <P>groetjes...<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 11 september 2000 Geplaatst: 11 september 2000 Kheb hier ook al eens mee te maken gehad. Volgens mijn wordt de Pincode op de smartcard opgeslagen door de ontvanger.<BR>Khad laatst iemand die zijn pincode veregeten was en kon zodoende geen nieuwe kanalen meer inlezen. Ff een Pic kaart erin, ontvanger kanalen laten lezen en daarna vrolijk verder kijken met de Org. smartcard.<P>See Ya!!<P>Roadrunner <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 11 september 2000 Geplaatst: 11 september 2000 dat is inderdaad zo,ik denk dat c+ met een signaal de pin code van de kaart ongedaan kan maken,maar zeker ben ik er niet van.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000
Gast Geplaatst: 11 september 2000 Geplaatst: 11 september 2000 Volgens mij wordt het moeilijk! Ik had gehoopt dat een card-techneut mij kon vertellen hoe ik met norton een regeltje kon schrijven in de eeprom of pic file, maar ik geef de moed nog niet op!<P>Greetings Swieberd<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 12 september 2000 Geplaatst: 12 september 2000 He Swieberd, Pic kaart er overdag gewoon uit de ontvanger halen zodat de zieltjes van je kinderen niet worden besmet. 's Avonds als de kids op bed zijn de kaart er weer in en kijken maar!! <BR>It is iets meer werk maar werkt hetzelfde als een kinderslot.......<P>See Ya! <P>Roadrunner <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 12 september 2000 Geplaatst: 12 september 2000 Dat is in ieder geval een eenvoudige oplossing!<P>Greetings Swieberd!<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten