Gast Geplaatst: 16 september 2000 Geplaatst: 16 september 2000 Hoi wie kan mij helpen.<P>Ik heb vandaag een aston ci gekocht en een jdm prg +<BR>pic kaartje met er op gesoldeerde ic,s ik krijg dat<BR>kaartje wel geprogd want het werkt ook in mijn ip3000<BR> in mijn irdeto modul daar werkt het perfect<BR>maar zodra ik er dus seka soft opzet dan blijft alles<BR>mooi zwart en als ik dan in de ce instelingen kijk<BR>dan staat er bij de optie consultation<BR>list of services niks nada nop<BR>en bij information invalid label.<BR>dus nu is de vraag welke files heb ik nodig<BR>en of zij dat speciale files for die aston ci<BR>of doe ik iets gigantisch fout lijkt mij<BR>sterk daar dat het wel werkt met irdeto en niet met<BR>seca wie kan mij dus mischien zeggen welke seka files<BR>en waar ik ze kan downloaden.<BR>of wat ik verkeerd doe.<P>alvast bedankt kees<P>------------------<BR>CU. DOPPIE
Gast Geplaatst: 16 september 2000 Geplaatst: 16 september 2000 Nou Doppie je moet eens goed uit je doppen kijken :-)<BR>Jij wil met een kaart zoal seca zoal irdeto kijken ??? vergeet het !!!!<BR>je hebt twee kaartjes nodig zijn wel intern gelijk maar de ene prog je met seca en de andere met irdeto snap U ???<BR>Groetjes<BR> Ruud.<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 16 september 2000 Geplaatst: 16 september 2000 Nou Nou Ruudje kan wel wat minder wat betr. die doppen (ogen)<P>Maar volgens mij begrijp je niet goed wat<BR>ik wil zeggen.<BR>ik probeer te vertellen dat dat pic kaartje wel werkt in een irdeto ci in een ip3000 en niet in een<BR>aston ci v103 in een ip3000<BR>voor die irdeto gebruik ik normaal een <BR>echte kaart (kloon)<P>Gr....kees<P>------------------<BR>CU. DOPPIE
Gast Geplaatst: 16 september 2000 Geplaatst: 16 september 2000 Hoi zijn we weer<P>Probleem opgelost heb nog een goed<BR>op de forum,s gekeken en vond toen bij de<BR>duitse buren een verhaaltje om het zaakje<BR>draaiende te krijgen.<BR>en als je het weet dan denk je was dat dan alles<BR>.<BR>men neme de pic kaart met de kontakten naar<BR>boven en de ic,s naar je toe en plakt op de linkse onder een PLAKBANDJE en whala BEELD!!!!.<BR>het verhaaltje bij die duisters ging over 2<BR>plak bandjes de 2 linkse maar dat werkt bij niet.<P>Dus Ik zou zeggen voor alle waar die pic + aston niet werkt proberen.<BR>WEL ALS JE DE KEYS EROP ZET PLAKBANDJE VERWIJDEREN ANDERS WERK DE PROGRAMMER NIET<BR>suc6...<P><P>------------------<BR>CU. DOPPIE
Aanbevolen berichten