Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo was gisteravond aan het zappen en viel me op dat deze 3 kanalen niet werken.Heb ik gewoon niet de goeie software erin of zijn deze kanalen bij iedereen nog niet te zien.?<P>------------------<BR>

Geplaatst:

K8 draaid bij mij toch al zeker een maand (ik dacht nog veel langer, maar kijk hier niet vaak naar dus...)<BR>K12 draaid hier ongeveer 2 weken nadat ik de ontvanger weer eens opnieuw had laten scannen.<BR>TXY ook, maar da's niet helemaal mijn zender...<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ha Ruud,<P>Ik heb een Humax met een Aston coam (1.03)<BR>Let wel TXY heb ik een keer s'nachts bekeken (ergens rond 02:00, lang leve ploegendienst)<BR>Het zend xxx films uit (gay)<BR>Dus misschien komt hij pas na 24:00 in de lucht?<P>------------------<BR>

Geplaatst:

JeeWee<BR>Ik krijg txy ook niet aan de praat wat voor setje gebruik jij dan??? ik heb een humax 5400 maar werkt niet k8 en k12 geen probleem hiero...<BR>Groeten<BR>Ruud.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Inderdaad om 00:00-02:15-04:30 uur<BR>Wat laat zeg normaal lig ik dan allang op een oor...grrrrrrrr... mad.gif<BR>Groeten<BR>Ruud.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Weet wel als er sport uitgezonden wordt op die kiosk,s dan is hier ook geen beeld meer te waarnemen,dus zwart beeld tot de sport is afgelopen,dan loopt het seca gebeuren weer en dus beeld. <P><BR>Mark.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Is daar al een oplossing voor bij mij ook k4 en k5 tijdens sport zwart beeld....<BR>Groetjes<BR>Ruud.<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.