Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,<BR>Ik heb een goldprogrammer V1.0 met smd kaart en goldprog 140 en een humax 5400 met aston V1.03<BR>Het probleem is dat geen enkele secafile werkt ik heb er wel 20 geprobeerd terwijl irdeto op dezelfde kaart geen problemen geeft.<BR>Als ik een kaart neem met twee ic's die ik los kan programmeren (zifsocket)werken de secafiles wel.<BR>Wie weet er een oplossing?

Geplaatst:

welke seca files laad je en maak je de e.eprom wel leeg voordat je verder gaat<BR>wel de loader eerst laden <P>------------------<BR> felix.gif

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Raven:<BR><B>Hallo allemaal,<BR>Ik heb een goldprogrammer V1.0 met smd kaart en goldprog 140 en een humax 5400 met aston V1.03<BR>Het probleem is dat geen enkele secafile werkt ik heb er wel 20 geprobeerd terwijl irdeto op dezelfde kaart geen problemen geeft.<BR>Als ik een kaart neem met twee ic's die ik los kan programmeren (zifsocket)werken de secafiles wel.<BR>Wie weet er een oplossing?</B><HR></BLOCKQUOTE><P>Ik heb hetzelfde probleem gehad met SMD en ASTON CI. Het werkte bij mij door de linker contacten van de smd kaart af te plakken. <P>Succes<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

met een vp2 programmer heb je deze problemen niet dit werkt nagenoeg altijd <BR>dit is een dual progger dl20 en een phoenix<BR>en kan ook op twee klok frequenties worden gezet met een jumper <P>ik lees hier veel problemen met een goldprogrammer dus waarom miet aan een vp2<P> cool.gif nowtv@planet.nl<P>mailto:nowtv@planet.nl<BR><P>------------------<BR> felix.gif

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.